Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B1

obsługa klienta

Google Sheets

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna


AUTO1 Group jest europejskim leaderem online'owych giełd samochodów używanych. Grupa obecna jest w ponad 30 krajach i wciąż wchodzi na kolejne rynki. Nasi klienci mają dostęp do ponad 30 000 sprawdzonych samochodów używanych. Warszawskie biuro koordynuje wszystkie działania grupy w Polsce, Czechach, Słowacji oraz w krajach bałtyckich i na Bałkanach. 

Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie - wyślij aplikację i dołącz do naszego zespołu!



Jakie będą Twoje zadania?

  • Obsługa infolinii obsługowo – informacyjnej dla klientów biznesowych, zarówno telefonicznie jak i mailowo

  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat i procedur

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami



Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Odporność na stres

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Doświadczenie w pracy w charakterze konsultanta telefonicznego będzie dodatkowym atutem

  • Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną



Co możemy Ci zaoferować?   

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)

  • Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy

  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę


Brzmi interesująco? Prześlij nam swoje CV. Czekamy na Twoją aplikację.