Specjalista ds. CRM
Celem stanowiska jest planowanie, tworzenie oraz koordynacja akcji marketingowych w kanałach: SMS, EMAIL, oraz w Strefie Klienta. Raportowanie tych działań, optymalizacja, współpraca z innymi działami. Szukanie nowych dróg na monetyzację klientów.
Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i optymalizacja komunikacji automatycznej
- Realizacja kampanii Email i SMS do własnej bazy kontaktów (dobór segmentów, przygotowywanie promocji i kreacji przy współpracy z grafikiem, raportowanie wyników, analiza kampanii pod kątem treści, odbiorców i oferty)
- Testy A/B kampanii email i SMS
- Kontakt z zewnętrznymi partnerami
- Tworzenie analiz sprzedażowych
Nasze wymagania:
- Podstawowe doświadczenie w prowadzeniu kampanii email/sms
- Chęć do dalszego rozwoju w kierunku zarządzania bazą klientów i automatyzacji komunikacji.
- Umiejętność obsługi MS Excel (poziom zaawansowany)
- Sumienność i dokładność w wykonywaniu analiz
- Zdolność analitycznego myślenia i interpretowania danych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość narzędzi Marketing Automation oraz podstaw SQL