- Analiza potrzeb szkoleniowych
- Opracowanie systemu szkoleniowego dla różnych grup użytkowników
- Tworzenie i aktualizacja materiałów szkoleniowych
- Organizacja i prowadzenie szkoleń stacjonarnych oraz online dla klientów i użytkowników końcowych
- Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego uczestnikom szkoleń po zakończeniu kursu
- Współpraca z Zespołem Technicznym, Produktowym oraz Działem Marketingu i Sprzedaży
- Wsparcie nowych klientów w procesie wdrożenia oprogramowania, pomoc w konfiguracji systemu oraz szkolenie z jego podstawowych funkcjonalności
- Doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych
- Minimum 2-letniego doświadczenia w branży travel oraz w branży IT
- Doskonałych umiejętności prezentacyjnych, komunikacyjnych i interpersonalnych
- Umiejętności pracy z różnymi grupami klientów i dostosowywania metod nauczania do ich potrzeb.
- Zdolności do samodzielnej nauki oraz zdobywania wiedzy o produktach Resabee Travel Tech.
- Proaktywności w rozwiązywaniu problemów i odporności na stres.
- Biegłej znajomości języka polskiego oraz angielskiego na poziomie min. B2 (w mowie i w piśmie)
- Realny wpływ na używane technologie i rozwiązania, możliwość kreowania projektów w zgodzie z własnymi pomysłami. Docenimy Twój punkt widzenia
- Pracę nad aplikacjami o zasięgu globalnym, w dynamicznie zmieniającej się branży, m.in. travel
- Szkolenia i rozwój kompetencji (dzielimy się wiedzą wewnętrznie, jeździmy na konferencje i kursy)
- Dofinansowane wyjazdy na wakacje w atrakcyjnych cenach i miejscach!
- Pracę w centrum Opola w modelu hybrydowym lub stacjonarnie
Porozmawiajmy o Twoich oczekiwaniach i sprawdźmy, czy nadajemy na tych samych falach!
Szanując Twój czas stawiamy na szybką i efektywną komunikację.