Senior Operational Manager

Obsługa klienta

Równoległa 4A, Warszawa +3 Lokalizacje

Axendi

Pełny etat
B2B, UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Axendi to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Axendi to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko:

Senior Operational Manager


Zakres obowiązków:

  • Budowanie relacji z klientami, prowadzenie spotkań przeglądowych

  • Nadzorowanie onboardingu i wdrażania procesów

  • Negocjowanie warunków współpracy i kontraktów

  • Doradzanie w zakresie optymalizacji i rozwoju procesów

  • Identyfikowanie i realizowanie możliwości upsellingowych

  • Zapewnianie zgodności operacji z kontraktem

  • Monitorowanie jakości i efektywności usług

  • Planowanie zasobów i organizowanie pracy zespołu

  • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań

  • Budowanie i zarządzanie zespołem Team Leaderów

  • Wyznaczanie celów i monitorowanie wyników

  • Dbanie o rozwój kompetencji i motywację zespołu

  • Przygotowywanie i nadzorowanie budżetów projektowych

  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych


Wymagania: 

  • Kilkuletnie doświadczenie w BPO na stanowisku kierowniczym

  • Praktyka w zarządzaniu zespołami i projektami

  • Znajomość branży CC/BPO/NUB, standardów rynkowych

  • Umiejętność analizy kontraktów, ocena ryzyk

  • Znajomość prawa pracy, RODO, form zatrudnienia (UoP, UZ, B2B)

  • Kompetencje przywódcze, decyzyjność, odporność na stres

  • Myślenie strategiczne, planowanie długoterminowe

  • Znajomość narzędzi CRM, AI, Jira/Asana/Trello

  • Umiejętność analizy danych, raportowania, prezentacji

  • Język angielski na poziomie C1, drugi język mile widziany


Co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B

  • kwartalny system motywacyjny

  • pracę od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-18:00 (8 godzin dziennie) – godziny dopasowane do Ciebie

  • programy szkoleń i warsztatów dla kadry menadżerskiej

  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie

  • darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • komfortowe warunki - praca stacjonarna w jednym z naszych biur

  • możliwa okazjonalna praca zdalna (do 24 dni w roku)

Wymagane umiejętności

CRM
Oferta dodana: 06.08.2025
Lokalizacja biura