Digital Acquisition Manager

Marketing

Digital Acquisition Manager

Marketing
aleja Wyścigowa 6, Warsaw, Mazowieckie, Poland

AZAGroup

Pełny etat
UoP, B2B
Manager / C-level
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży przy tworzeniu kompleksowej strategii pozyskiwania ruchu zgodnej z celami biznesowymi firmy

  • Nadzór nad zespołami Paid Ads, Affiliate Marketing, SEO

  • Monitorowanie i definiowanie wskaźników efektywności (KPI)

  • Rekomendowanie alokacji budżetów oraz działań zwiększających efektywność prowadzonych kampanii digital

  • Proaktywne testowanie nowych kanałów, formatów reklamowych, rozwiązań i nieszablonowych mechanizmów, które mogą przełożyć się na skalowalny wzrost i budowę przewagi konkurencyjnej

  • Optymalizacja procesów wewnętrznych w celu poprawy wydajności pracy i automatyzacji rutynowych zadań

  • Analiza danych, identyfikacja trendów oraz możliwości rozwoju

  • Przygotowywanie raportów, wniosków i rekomendacji dla Dyrektora Sprzedaży

  • Współpraca z zespołami kreatywnymi, technicznymi i sprzedażowymi w celu zapewnienia spójności komunikacji i maksymalizacji wyników

  • Wspieranie i rozwój zespołu performance marketing

  • Monitorowanie zmian w algorytmach platform reklamowych i trendów branżowych

  • Dbanie o relacje z partnerami zewnętrznymi i agencjami

 

 

Wymagania:

  • Min. 3  lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, pracy na dużych budżetach marketingowych i tworzeniu strategii akwizycji ruchu dla międzynarodowej organizacji e-commerce (praca w branży fashion będzie dodatkowym atutem)

  • Ekspercka i praktyczna znajomość kluczowych platform Paid Ads (Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads), platformy RTB (np. Criteo/RTB House), Affiliate (np.: Tradedoubler, Awin)

  • Umiejętność przekładania celów biznesowych na mierzalne działania performance marketingowe

  • Znajomość Google Analytics 4, Looker Studio, Microsoft Excel, Power BI

  • Mile widziane: praktyczna znajomość SQL na poziomie podstawowym oraz doświadczenie w pracy z hurtowniami danych, w szczególności Google BigQuery umożliwiającym samodzielne wyciąganie danych

  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne - zdolność priorytetyzacji zadań

  • Samodzielność, dokładność, sumienność oraz umiejętność pracy pod presją czasu

  • Umiejętność myślenia analitycznego i przekładania surowych danych na strategiczne decyzje biznesowe

  • Zaawansowana znajomość modelowania atrybucji i ścieżki konwersji użytkownika

  • Proaktywność i orientacja na wzrost - gotowość do kwestionowania status quo i nieustannego poszukiwania optymalizacji

  • Wysoko rozwinięte umiejętności liderskie i zarządzania zespołem (delegowanie, motywowanie, rozwój kompetencji w pracowników)

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B

  • Pracę w systemie hybrydowym

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Dofinansowanie karty Multi Sport

  • Zniżki pracownicze

  • Eventy integracyjne

  • Budżet szkoleniowy

  • Prezenty okazjonalne

Wymagane umiejętności

paid ads

real-time bidding

Affiliate

Google Analytics

digital marketing

Looker Studio

Microsoft Power BI

zarządzanie zespołem

Mile widziane

SQL

Google BigQuery

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 08.12.2025

Digital Acquisition Manager

Podsumowanie oferty

Digital Acquisition Manager

aleja Wyścigowa 6, Warsaw, Mazowieckie, Poland
AZAGroup
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest AZAGroup S.A. z siedzibą w Warszawie 02-681, al. Wyścigowa 6 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.