Digital Acquisition Manager
Zakres obowiązków:
Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży przy tworzeniu kompleksowej strategii pozyskiwania ruchu zgodnej z celami biznesowymi firmy
Nadzór nad zespołami Paid Ads, Affiliate Marketing, SEO
Monitorowanie i definiowanie wskaźników efektywności (KPI)
Rekomendowanie alokacji budżetów oraz działań zwiększających efektywność prowadzonych kampanii digital
Proaktywne testowanie nowych kanałów, formatów reklamowych, rozwiązań i nieszablonowych mechanizmów, które mogą przełożyć się na skalowalny wzrost i budowę przewagi konkurencyjnej
Optymalizacja procesów wewnętrznych w celu poprawy wydajności pracy i automatyzacji rutynowych zadań
Analiza danych, identyfikacja trendów oraz możliwości rozwoju
Przygotowywanie raportów, wniosków i rekomendacji dla Dyrektora Sprzedaży
Współpraca z zespołami kreatywnymi, technicznymi i sprzedażowymi w celu zapewnienia spójności komunikacji i maksymalizacji wyników
Wspieranie i rozwój zespołu performance marketing
Monitorowanie zmian w algorytmach platform reklamowych i trendów branżowych
Dbanie o relacje z partnerami zewnętrznymi i agencjami
Wymagania:
Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, pracy na dużych budżetach marketingowych i tworzeniu strategii akwizycji ruchu dla międzynarodowej organizacji e-commerce (praca w branży fashion będzie dodatkowym atutem)
Ekspercka i praktyczna znajomość kluczowych platform Paid Ads (Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads), platformy RTB (np. Criteo/RTB House), Affiliate (np.: Tradedoubler, Awin)
Umiejętność przekładania celów biznesowych na mierzalne działania performance marketingowe
Znajomość Google Analytics 4, Looker Studio, Microsoft Excel, Power BI
Mile widziane: praktyczna znajomość SQL na poziomie podstawowym oraz doświadczenie w pracy z hurtowniami danych, w szczególności Google BigQuery umożliwiającym samodzielne wyciąganie danych
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne - zdolność priorytetyzacji zadań
Samodzielność, dokładność, sumienność oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność myślenia analitycznego i przekładania surowych danych na strategiczne decyzje biznesowe
Zaawansowana znajomość modelowania atrybucji i ścieżki konwersji użytkownika
Proaktywność i orientacja na wzrost - gotowość do kwestionowania status quo i nieustannego poszukiwania optymalizacji
Wysoko rozwinięte umiejętności liderskie i zarządzania zespołem (delegowanie, motywowanie, rozwój kompetencji w pracowników)
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
Pracę w systemie hybrydowym
Prywatną opiekę medyczną
Dofinansowanie karty Multi Sport
Zniżki pracownicze
Eventy integracyjne
Budżet szkoleniowy
Prezenty okazjonalne
Digital Acquisition Manager
Digital Acquisition Manager