aleja Wyścigowa 6, Warszawa
AZAGroup
ZAKRES ZADAŃ:
Tworzenie i realizacja strategii contentowej marki modowej ukierunkowanej na budowanie wizerunku oraz wzrost zasięgów,
Planowanie i publikacja treści na kanałach social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest),
Występowanie przed obiektywem w roli prezentera (prowadzenie relacji zza kulis sesji zdjęciowych, prezentowanie produktów, itp.),
Komunikowanie konkursów prowadzonych przez markę za pośrednictwem social media,
Uczestniczenie w branżowych wydarzeniach,
Ścisła współpraca z działem graficznym (zlecanie zapotrzebowania na grafiki, edycję video), studiem fotograficznym (przygotowywanie referencji) oraz działem produktu (promowanie produktów),
Monitorowanie i raportowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych,
Analiza aktywności konkurencji w social media,
Tworzenie zestawień, prezentacji i raportów na potrzeby działu.
JESTEŚ DLA NAS IDEALNYM KANDYDATEM, JEŚLI:
Posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili social media w branży fashion lub beauty lub lifestyle,
Świetnie znasz trendy panujące w świecie mediów społecznościowych, jesteś na bieżąco z nowinkami technicznymi w zakresie SM,
Chętnie występujesz przed obiektywem,
Jesteś kreatywny/a, nastawiony/a na rozwiązywanie problemów,
Wyróżniasz się proaktywnością i samodzielnością,
Jesteś skrupulatny/a i potrafisz samodzielnie zorganizować swoją pracę,
Mile widziane: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
OFERUJEMY:
Pracę w mega kreatywnym i dynamicznym zespole– jesteśmy marką dedykowaną osobom kochającym modę :),
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub B2B,
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach/konferencjach,
Pracę stacjonarną,
Benefity pozapłacowe: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, budżet szkoleniowy, zniżki pracownicze, spotkania integracyjne, prezenty okolicznościowe.