Jesteś prawdziwym pasjonatem email marketingu i copywritingu oraz chcesz przeżyć ekscytującą przygodę w branży B2C ecommerce?
Dołącz do B Interactive, jednej z topowych agencji performance marketingu gdzie od ponad 3 lat dynamicznie rozwijamy brandy ecommerce i tworzymy wysoko konwertujący creative. Na reklamę w internecie wydaliśmy ponad 14.000.000 PLN i wygenerowaliśmy dziesiątki milionów w zaatrybuowanej sprzedaży.
Czy ekscytuje Cię:
- Pisanie tekstów i tworzenie maili, które potem zarabiają XXX,XXX USD (albo więcej)?
- Wysyłanie maili do dziesiątek i setek tysięcy odbiorców?
- Wizja bycia topowym email marketerem i copywriterem tworzącym kampanie, które potem inni próbują nieudolnie kopiować?
W ostatnich 12 miesiącach, pomogliśmy naszym Partnerom zwiększyć zyski reklam 2-3x w ciągu 2-3 miesięcy (w tym zwiększyliśmy zysk z reklam o 1.100.000 PLN w ciągu 1 miesiąca).
Jeśli nie chcesz spędzać życia w kolejnej “agencji 360” lub “social media” z nudnymi klientami, sztywną atmosferą, małymi bazami mailingowymi, i słabymi produktami to możesz być osobą której szukamy.
W porównaniu do większości agencji, nie pracujemy z każdym klientem, nie pracujemy z -nastoma klientami naraz, oraz pracujemy tylko w branży ecommerce.
Nasz idealny kandydat ma:
- Bogate doświadczenie w realizacji kampani emailowych dla ecommerce i/lub kursów online. Nie interesują nas lata doświadczenia, tylko wyniki - CTR, OR, CVR i sprzedaż. -WARUNEK KONIECZNY!
- Znajomość ActiveCampaign jak własnej kieszeni.
- Doświadczenie we wdrażaniu automatyzacji mailingowych typowych dla ecommerce (abandoned cart, welcome series, post-purchase flows etc.)
- Odwagę do podejmowania nowych wyzwań i umiejętność pracy pod presją.
- Doświadczenie w pisaniu copy które sprzedaje do kampanii mailingowych, landing pages, oraz reklam graficznych i audiowizualnych.
- Angielski minimum C1 (pracujemy z globalnymi brandami na anglojęzycznych rynkach) i umiejętność bezbłędnego pisania sprzedażowego copy po angielsku.
Oraz jest samodzielny/a, szczery/a, ma nastawienie na grę w zespole, oraz potrafi zaakceptować feedback (nawet trudny).
Twoje zadania będą obejmować m.in.:
- Proponowanie kampanii i automatyzacji, które możemy wdrożyć celem zwiększenia sprzedaży.
- Przygotowywanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii email (mile widziane umiejętności graficzne) oraz A/B testów.
- Przygotowywanie szablonów mailingowych.
- Analiza i interpretacja wyników kampanii w celu ich optymalizacji.
- Zarządzanie, segmentacja, i optymalizacja baz mailingowych.
- Maksymalizacja przychodu na subskrybenta.
- Tworzenie sprzedażowych tekstów do landing pages, maili, oraz reklam na Facebooku i Google Ads w języku angielskim.
- Pisanie scenariuszy do animacji oraz filmów reklamowych.
- Dbanie o poprawność językową tworzonych treści reklamowych.
- Monitoring trendów rynkowych - poszukiwanie nowych rozwiązań i potencjału sprzedażowego z wykorzystaniem e-mail marketingu.
- Tworzenie optin pages i innych rodzajów LP wykorzystywanych do email marketingu.
Czego możesz oczekiwać:
- Wynagrodzenie miesięczne 5000-9000 PLN + prowizja od wyników
- 100% pracy zdalnej.
- Wyluzowanej (ale w pełni profesjonalnej) atmosfery pracy.
- Bezpośredniego wpływu na nasze codzienne aktywności i plany. Cenimy zdanie każdego członka naszego Zespołu.
- Dostępu do naszej wewnętrznej bazy kursów o łącznej wartości dziesiątek tysięcy złotych.
- Po 3 miesiącach współpracy, możemy zaoferować Ci kartę Multisport, ubezpieczenie medyczne Medicover, oraz atrakcyjny system bonusowy, dzięki któremu Twoje wynagrodzenie będzie wyższe w zależności od osiąganych wyników. Chcemy Cię wynagradzać za wyniki Twoich kampanii.
Aby złożyć aplikację na to stanowisko, prześlij nam swoje aktualne CV, przykłady kampanii email które realizowałeś/aś (bardzo mile widziane), oraz kilka zdań w których opowiesz nam dlaczego chciałbyś/chciałabyś z nami pracować.
Po złożeniu aplikacji, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych jeśli zdecydujemy się zaprosić Cię do pierwszego etapu rekrutacji.