Dyrektor / Dyrektorka Biura Obsługi Reklamacji
Żubra 1, Warszawa
Bank Pekao S.A.
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Zarządzanie podległym zespołem, wyznaczanie celów, motywowanie, rozliczanie oraz rozwijanie kompetencji podległych pracowników.
Odpowiedzialność za jakość oraz terminowość w realizacji projektów podległego zespołu.
Wdrażanie/uruchamianie nowych projektów.
Zarządzanie budżetem.
Monitoring spraw personalnych podległego zespołu.
Bieżącą współpracę i komunikację z innymi departamentami.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Posiadasz wykształcenie wyższe preferowane w obszarze zarządzania lub ekonomii.
Masz doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, posiadasz umiejętność wywierania wpływu oraz umiejętności organizacyjne i przywódcze.
Jesteś komunikatywny, kreatywny, zaangażowany oraz zdeterminowany w osiąganiu celów i sukcesów.
Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
Potrafisz pracować pod presją czasu i celów.
Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, umiejętność współpracy z ludźmi z różnych szczebli w organizacji.
Dobrze odnajdujesz się z zmianie i potrafisz nią zarządzać.
Oferujemy Ci:
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
System szkoleń i programów rozwojowych.
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.

Jesteśmy polskim bankiem o długich tradycjach, z bogatą historią wyznaczania standardów bankowości w kraju i Europie. Naszym priorytetem jest dobra atmosfera pracy w zróżnicowanych, ale zgranych zespołach. Dbamy o stałe ...
Dyrektor / Dyrektorka Biura Obsługi Reklamacji
Dyrektor / Dyrektorka Biura Obsługi Reklamacji
Żubra 1, Warszawa
Bank Pekao S.A.