Ekspert / Ekspertka ds. Adekwatności i Zarządzania Kapitałem
Ekspert / Ekspertka ds. Adekwatności i Zarządzania Kapitałem
Warszawa
Praca hybrydowa/ umowa o pracę
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Koordynowanie projektów mających na celu osiąganie założonego poziomu RWA oraz kapitału.
Udział w emisjach kapitałowych i zobowiązań kwalifikowalnych Banku.
Monitorowanie realizacji budżetu oraz poziomu spełnienia regulacyjnych wymogów kapitałowych.
Analizowanie, budżetowanie, prognozowanie oraz planowanie poziomu kapitału, aktywów ważonych ryzykiem (RWA) oraz wskaźnika dźwigni dla Banku i Grupy.
Ustalanie długoterminowych celów kapitałowych dla Banku i Grupy.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe lub ekonomiczne).
Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obszarze zarządzania kapitałem, ryzykiem lub regulacjami bankowymi
Znasz systemy SAS i/lub SQL.
Do swoich mocnych stron zaliczasz umiejętności analityczne.
Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office.
Potrafisz działać pod presją i podejmować trafne decyzje.
Posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.
Lubisz pracować z ludźmi w dynamicznym środowisku pracy.
Oferujemy Ci:
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
System szkoleń i programów rozwojowych.
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.

Bank Pekao S.A.
Jesteśmy polskim bankiem o długich tradycjach, z bogatą historią wyznaczania standardów bankowości w kraju i Europie. Naszym priorytetem jest dobra atmosfera pracy w zróżnicowanych, ale zgranych zespołach. Dbamy o stałe ...
Ekspert / Ekspertka ds. Adekwatności i Zarządzania Kapitałem
Ekspert / Ekspertka ds. Adekwatności i Zarządzania Kapitałem