Product Manager – Elektronika i Mikromobilność
W związku z dynamicznym rozwojem firmy Barel Poland poszukuje obecnie doświadczonego specjalistę na pozycję Product Managera. Na tym stanowisku będziesz odpowiadał(a) za cały cykl produktu w jednym z obszarów: mikromobilność (hulajnogi elektryczne i akcesoria), SmartHome (np. smartwatche, projektory, TV, słuchawki itp.) lub inne pokrewne kategorie – jesteśmy też otwarci na zupełnie nowe typy produktów!
Nasza firma jest w fazie szybkiego wzrostu, dlatego poszukujemy osób, które lubią brać udział w ambitnych przedsięwzięciach, dotrzymają tempa w dynamicznym rozwoju, i wezmą odpowiedzialność za kategorie, które wygenerują wielomilionowy obrót.
Zakres zadań:
- Realizacja planu strategii produktów od pomysłu do wprowadzenia na rynek,
- Przygotowanie planu asortymentowego dla danej kategorii produktów (planowanie ilości, cen SRP, liczby modeli, kolorów na dany sezon) w oparciu o analizę sezonu, analizę rynku, klienta, trendów
- Sprawne i efektywne zarządzanie podległą kategorią i koordynowanie procesu produkcji podległego asortymentu od momentu powstania projektu do dostawy na magazyn (zakładanie kodów, tworzenie zamówienia, wzorów, dokumentacji technicznej, prowadzenie procesów negocjacyjnych, obsługa finansowa faktur i innych dokumentów)
- Współpraca z zagranicznymi dostawcami: głównie chińskimi, ale też europejskimi, pozyskiwanie nowych dostawców oraz zarządzanie relacjami z dostawcami
- Samodzielne prowadzenie procesu negocjacyjnego oraz warunków współpracy z dostawcami
- Kontrolowanie i rozliczanie terminowości dostaw, odpowiedzialność za terminowe dostawy produktów ścisła współpraca z działem logistyki
- Kreowanie polityki jakościowej wewnątrz organizacji. Prowadzenie procesów kontroli jakości – przed przystąpieniem do produkcji (umowy z dostawcami), przygotowanie procedury zakupowej, organizacja QC przed wysyłką, weryfikacja raportów i kontrola na wejściu do magazynu
- Przygotowywanie prostych zestawień i analiz w ramach zarządzanych grup produktowych.
- Współpraca między działami firmy w celu zapewnienia spójności działać i osiągnięcia wspólnych celów.
- realizowanie celów ustalonych przez przełożonego
- ścisła współpraca z innymi członkami zespołu
Wymagane kwalifikacje:
- Doświadczenie w samodzielnej pracy na podobnym stanowisku - co najmniej 2 lata
- Doświadczenie w zarządzaniu całym cyklem życia produktu
- Dobre rozumienie specyfiki branży elektroniki użytkowej lub pokrewnej
- Organizowanie dystrybucji w kanale retail i zrozumienie wyzwań tego obszaru
- Historia współpracy z zagranicą, w tym sprowadzanie towaru do dystrybucji
- Samodzielność, ambicja, doskonała umiejętność organizacji pracy
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum B2+)
- Profesjonalna obsługa pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela
- Doświadczenie w pracy z „marką własną” firmy pożądane
- Udział w targach jako wystawca będzie bardzo dużym atutem
Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalny system premiowy zależny od wyników.
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Aktywny udział w szeroko zakrojonej ekspansji na rynki zagraniczne
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów.
- Niezbędne narzędzia pracy