Opiekun Klienta Enterprise
Obsługa klienta

Opiekun Klienta Enterprise

Marki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
BaseLinker

BaseLinker

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Baselinker

obsługa klienta

komunikatywność

dobra organizacja pracy

samodzielność

zorientowanie na klienta

Mile widziane

e-commerce/SaaS

HTML

CSS

PHP

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży.

Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce.


W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko Opiekuna Klienta Enterprise, który/która wesprze naszych Klientów w obsłudze systemu BaseLinker.


Wymagania

  • dobra znajomość produktu BaseLinker
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta lub customer success (min. 2 lata)
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • doświadczenie w branży e-commerce i/lub SaaS będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
  • zorientowanie na Klienta i gotowość do działania na rzecz jego satysfakcji
  • mile widziana znajomość html, css, php (proste zmiany na koncie klienta)
  • mile widziana znajomość języka angielskiego


Zadania

  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Enterprise
  • zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta Enterprise, w tym rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia technicznego dot. naszego produktu
  • opieka nad własnym portfelem Klientów
  • łatwość w posługiwaniu się rożnymi systemami i narzędziami e-commerce


Oferujemy

  • praca z własnym produktem BaseLinker - to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać
  • rozwój systemu, z którego na co dzień korzysta tysiące firm
  • stawiamy na długofalową współpracę
  • dostęp do zajęć z angielskiego
  • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
  • karta Multisport, opieka medyczna Lux Med oraz dostęp do platformy Mindgram to u nas podstawa :)

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
BTL
ATL
account manager
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa