Social Media Specialist
Marketing

Social Media Specialist

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
BaseLinker

BaseLinker

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

e-commerce

Google Analytics

język angielski

copywriting

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży.

Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce.


Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii.


W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Social Media Specialist, która wesprze nas w budowaniu silnej obecności w mediach społecznościowych, angażując naszą społeczność i promując nasze usługi.


Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, związane z efektywnym prowadzeniem profili w mediach społecznościowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • znajomość narzędzi analitycznych i monitorujących mediów społecznościowych (np. Google Analytics, Facebook Insights)
  • umiejętność opracowywania strategii oraz tworzenia angażujących treści dostosowanych do poszczególnych platform
  • kreatywność oraz znajomość aktualnych trendów w mediach społecznościowych
  • znajomość branży eCommerce będzie dodatkowym atutem


Obowiązki

  • planowanie, tworzenie i publikowanie angażujących treści na różnych platformach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i inne
  • opracowywanie strategii social media zgodnych z celami marketingowymi firmy
  • monitorowanie i analiza wyników działań w mediach społecznościowych oraz dostarczanie raportów dotyczących skuteczności kampanii
  • współpraca z zespołem marketingowym i innymi działami w celu tworzenia spójnych i efektywnych kampanii
  • utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami poprzez aktywność na platformach społecznościowych
  • obserwacja trendów w mediach społecznościowych i proponowanie działań w celu zwiększenia widoczności marki


Oferujemy

  • praca z własnym produktem BaseLinker - to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać
  • dajemy możliwości rozwoju, Ty zdecydujesz jak z niej skorzystasz
  • dołączenie do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
  • stawiamy na samodzielność
  • pracujemy w międzynarodowych zespołach - wymieniamy się wiedzą i umiejętnościami
  • pracujemy 100% zdalnie - ale możesz wpadać do naszego biura we Wrocławiu lub w Warszawie
  • stawiamy na długofalową współpracę
  • pferujemy budżet szkoleniowy - Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
  • dostęp do platformy Mindgrum
  • karta Multisport oraz opieka medyczna Lux Med to u nas podstawa :)


Rekomendowane oferty

Account Executive

Nowa
8 000 - 10 000 PLN/mies.
ADVALUE
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
zarządzanie projektami
zarządzanie budżetem
Microsoft 365
Nowa