Specjalista / Specjalistka ds. Płac i Benefitów
Nowa
HR

Specjalista / Specjalistka ds. Płac i Benefitów

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Baselinker

Baselinker

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Ułatwiamy życie sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

finanse

Opis stanowiska

Jesteśmy globalnym systemem all-in-one do zarządzania e-commerce. Nasza misja to ułatwianie życia sprzedawcom na całym świecie – pomagamy im rosnąć, automatyzować procesy i działać sprawniej na różnych platformach. Dzięki naszej pasji, innowacyjności i nowoczesnej technologii, zmieniamy zasady gry w e-commerce.

Współpracujemy z tysiącami marketplace’ów i liderów branży, takich jak Amazon, eBay, Shopify, DHL, czy FedEx, aby wspierać sprzedawców na każdym kroku. Nasz zespół działa w Polsce, Europie, obu Amerykach i Azji, a to dopiero początek. W ciągu ostatnich trzech lat urośliśmy 15-krotnie i nie zwalniamy tempa – wszystko dzięki przemyślanym przejęciom i zespołowi, który nieustannie napędza nasz rozwój.

Dołącz do naszego zespołu People & Culture w Warszawie jako Specjalista / Specjalistka ds. Płac i Benefitów i miej realny wpływ na kluczowe procesy w naszej organizacji!


Zakres obowiązków

  • Samodzielne i terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych.
  • Prawidłowe rozliczanie składek ZUS, podatków (PIT), PPK, PFRON oraz sporządzanie wymaganych deklaracji.
  • Obsługa platformy do zatrudniania zagranicznych pracowników, w tym zawierania umów i ich rozliczanie.
  • Kompleksową administrację benefitami pracowniczymi (m.in. opieka medyczna, karty sportowe, budżet szkoleniowy, lekcje językowe).
  • Przygotowywanie raportów i analiz płacowych oraz danych HR na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Bieżące wsparcie pracowników w zakresie pytań dotyczących wynagrodzeń, benefitów i dokumentacji kadrowo-płacowej.
  • Prowadzenie i archiwizację dokumentacji kadrowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Współpracę przy audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz kontrolach (ZUS, US, PIP).


Oczekiwania

  • Minimum 3 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z naliczaniem wynagrodzeń w Polsce.
  • Bardzo dobrej, praktycznej znajomości polskiego prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych (ZUS) oraz podatków (PIT).
  • Doświadczenia w administracji i rozliczaniu benefitów pracowniczych.
  • Skrupulatności, dokładności, terminowości i doskonałej organizacji pracy własnej.
  • Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności w działaniu i proaktywnego podejścia do rozwiązywania problemów.
  • Wysokich umiejętności komunikacyjnych i nastawienia na współpracę.
  • Języka polskiego na poziomie ojczystym.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 


Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy z Comarch Optima.
  • Doświadczenie w firmie z branży IT / SaaS lub w dynamicznie rozwijającej się organizacji.


A tego możesz oczekiwać dołączając do nas

🌍 Globalny zespół: Współpracuj z pełnymi pasji ludźmi z różnych zakątków globu.

🚀 Rozwój: Dołącz do firmy w fazie dynamicznego wzrostu i rozwijaj się razem z nami.

🏄 Benefity: Korzystaj z szerokiego pakietu benefitów - m.in. karta sportowa, opieka medyczna, dostęp do platformy well-beingowej, budżet wiedzowy.

Rekomendowane oferty

Payroll Specialist with Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
finanse
angielski
Nowa

Payroll Specialist

Nowa
14 400 - 17 600 PLN/mies.
Crestt
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Płatnik
Polish payroll and tax regulations
Excel
Nowa