Oferty
Team Leader (Enterprise)
PM

Team Leader (Enterprise)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

Coaching

Opis stanowiska

W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.


Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników


Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynki w Indiach i w Chinach.


Szukamy doświadczonego Lidera Zespołu z pasją do rozwoju ludzi i osiągania ambitnych celów. Jeśli masz umiejętności przywódcze, analityczny umysł i chcesz mieć realny wpływ na kształtowanie naszych procesów, to jest oferta dla Ciebie!


Wymagania

  • Doświadczenie (min 2 lata) w prowadzeniu zespołu lub projektu (duży zespół, min. 10 osób, projekt angażujący licznych stakeholderów)
  • Mile widziane doświadczenie w branży ecommerce lub pokrewnej (online marketing, digital marketing agency, customer service)
  • Umiejętności analityczne i doświadczenie w tworzeniu raportów
  • Nastawienie na realizację celu
  • Kreatywność, krytyczne i nieszablonowe myślenie
  • Język angielski (B2/C1)
  • Umięjętności komunikacyjne z różnymi stakeholderami - od KAMa do Zarządu
  • Umiejętność pracy w zespole


Zadania

  • Wsparcie managera w codziennych zadaniach operacyjnych i weryfikacji pracy podległego zespołu (do 20 KAMów w obszarze)
  • Rekrutacja i onboarding nowych pracowników
  • Feedback, Coaching, działania rozwojowe, szkolenia dla zespołu, diagnoza obszarów do doskonalenia i propozycje adekwatnych narzędzi
  • Współpraca z innymi działami w realizacji wspólnych celów
  • Weryfikacja realizacji celów zespołu i praca nad coraz wyższą jakością obsługi klienta - odsłuch rozmów, weryfikacja komunikacji mailowej, nagrań ze spotkań
  • Proaktywność w szukaniu rozwiązań i proponowaniu nowych procesów
  • Wsparcie dla zespołu - wskazówki i coaching
  • Wykorzystanie dostępnych narzędzi do optymalizacji pracy zespołu i zwiększania satysfakcji Klienta
  • Spotkania z kluczowymi Klientami
  • Wdrażanie nowych procesów i weryfikacjach ich zastosowania
  • Planowanie pracy zespołu w oparciu o cele dla działu i priorytety
  • Realizacja zadań projektów indywidualnych - terminowo i z dbałością o jakość


Oferujemy

  • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
  • stawiamy na długofalową współpracę
  • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
  • inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisportopieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram

Sprawdź podobne oferty pracy

Project Manager

Nowa
7 000 - 10 000 pln
Brilliance LLC
Gdynia
dobra organizacja pracy
elastyczność
skuteczna komunikacja
Nowa

IT Project Manager

Nowa
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
Wrocław
project management
Mobile Apps
BPMN
Nowa

Koordynator ds. sieci sklepów (VM, ekspansja, facility management)

Nowa
4MOSA
Warszawa
myślenie analityczne
zarządzanie budżetem
komunikatywność
Nowa

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Nowa
4 ECO Sp. z o.o.
Toruń
HVAC
zarządzanie zespołem
analiza
Nowa

Client Partner (Research)

Nowa
Assembly Digital Commerce
Warszawa
badania rynku
obsluga klienta
Nowa