BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 tysięcy ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm
i relacje oparte na zaufaniu.
Zakres obowiązków:
- realizowanie prac administracyjnych, które wspierają Dział Audytu (m.in. potwierdzania sald, monitorowanie dokumentacji projektowej oraz pomoc w formułowaniu sprawozdań z badania)
- weryfikacja sprawozdań finansowych
- poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej
- wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującą w firmie metodologią i standardami
- uczestnictwo w różnorodnych projektach
- aktywne wspieranie zespołów audytowych w trakcie prowadzonych projektów audytowych
- budowanie relacji z Klientem w trakcie realizowanych zadań
- rozwijanie własnej wiedzy pod okiem bardziej doświadczonych członków zespołu 😊
Wymagania:
- ukończone lub rozpoczęte studia na kierunkach takich jak: finanse, rachunkowość lub ekonomia
- zainteresowanie zagadnieniami finansowymi, zwłaszcza z obszaru rewizji finansowej
- mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy administracyjnej lub w obszarze rachunkowości
- bardzo dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel i Word
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1
- wysokie umiejętności analityczne
- zaangażowanie 😊
Oferujemy:
- formę zatrudnienia dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub umowa zlecenie)
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
- dofinansowanie karty sportowej Multisport
- pracę w systemie hybrydowym
- finansowe wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta oraz dodatkowe premiowanie wybranych egzaminów w postępowaniu
- finansowanie studiów, które posiadają umowę z PIBR, a ich ukończenie jest równe 10 zdanym egzaminom w postępowaniu na biegłego rewidenta
- dostęp do szkoleń przygotowujących do egzaminów w postępowaniu na biegłego rewidenta
- liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
- program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
- program rekomendacji pracowników
- spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe