- Wsparcie działań zespołu helpdest (connect)
- Dbanie o profesjonalną i terminową obsługę zgłoszeń
- Przyjmowanie i rejestrowanie i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi w systemie
- Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych, przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
- Tworzenie kont użytkowników w celu umożliwienia naprawy zgłoszonych błędów
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego
- Min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy ticketowej - preferowane doświadczenie w zarządzaniu reklamacjami
- Wiedza z zakresu tworzenia/konfiguracji software’u (preferowany embedded software)
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Zdolności analityczne
- Nastawienie na realizację celu
- Łatwość poruszania się w branży technicznej, zainteresowanie technologią, branża motoryzacyjną
Mile widziane:
- Doświadczenie z narzędziami: JIRA/Confluence
- Wiedza z zakresu Infotainment bądź łączności w branży motoryzacyjnej
- Pracę w oddziale międzynarodowego centrum R&D - IAV GmbH
- Duże możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży motoryzacyjnej
- Udział w ciekawych projektach dot. pojazdów prototypowych
- Zatrudnienie przez Bergman Engineering na okres 18 miesięcy
- Możliwość przedłużenia i nawiązania stałej współpracy z naszym klientem - firmą IAV
- Dofinansowanie pakietu medycznego, ubezpieczenia grupowego i/lub kafeterii benefitowej (w tym karty sportowej)
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym (do 80% czasu pracy)
Informujemy. iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.