Oferty
Asystent / Asystentka Zarządu
Nowa
Praca biurowa

Asystent / Asystentka Zarządu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

przygotowywanie posiedzeń

Microsoft Office

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć! Jesteśmy #BESTteam, czyli Pracownicy Grupy Kapitałowej BEST. Jest nas ponad 700 i dalej rośniemy! Mamy dwie siedziby – w Elblągu i Gdyni, ale pracujemy także zdalnie. Rozwiązujemy problem braku terminowości rozliczeń oraz przywracamy równowagę na rynku usług finansowych. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.


Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Gdynia


Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu spółki
  • przygotowanie dokumentacji korporacyjnej związanej z posiedzeniami zarządu oraz rady nadzorczej
  • wsparcie w prowadzonych projektach oraz przygotowanie prezentacji na potrzeby członków zarządu
  • kompleksowe wsparcie zarządu w organizacji spotkań oraz podróży służbowych
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi komórkami spółki a zarządem


Nasze wymagania

  • doświadczenie na stanowisku pracownika biura zarządu (Asystent/Asystentka Zarządu lub pokrewne)
  • doświadczenie w przygotowywaniu posiedzeń zarządu oraz rady nadzorczej
  • biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • dyspozycyjność i elastyczność
  • umiejętność pracy pod presją czasu


To oferujemy

  • możliwość nabycia lub ugruntowania kompetencji związanych z obsługą rad nadzorczych w grupie kapitałowej
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
  • platformę do nauki języków obcych
  • system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
  • grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
  • dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • kulturę oparta na feedbacku, w której liczy się Twój głos
  • BEST atmosferę
  • i znacznie więcej– sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager

Nowa
Erli.pl
Poznań
prawo jazdy kat. B
komunikatywność
Microsoft Office
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. kadr

Nowa
DOZ S.A.
Łódź
kadry i płace
Microsoft Office
kadry
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
5 200 - 7 200 pln
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
customer service
administracja
język angielski
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych w Dziale Handlowym

Nowa
Gomez
Suchy Las
język angielski
SAP
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku - Warszawa

Nowa
Alior Bank SA
Warszawa
rozwiązywanie problemów
organizacja pracy
Lojalność i dyskrecja
Nowa