Cześć! Jesteśmy #BESTteam, czyli Pracownicy Grupy Kapitałowej BEST. Jest nas ponad 700 i dalej rośniemy! Mamy dwie siedziby – w Elblągu i Gdyni, ale pracujemy także zdalnie. Rozwiązujemy problem braku terminowości rozliczeń oraz przywracamy równowagę na rynku usług finansowych. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu spółki
- przygotowanie dokumentacji korporacyjnej związanej z posiedzeniami zarządu oraz rady nadzorczej
- wsparcie w prowadzonych projektach oraz przygotowanie prezentacji na potrzeby członków zarządu
- kompleksowe wsparcie zarządu w organizacji spotkań oraz podróży służbowych
- nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi komórkami spółki a zarządem
Nasze wymagania
- doświadczenie na stanowisku pracownika biura zarządu (Asystent/Asystentka Zarządu lub pokrewne)
- doświadczenie w przygotowywaniu posiedzeń zarządu oraz rady nadzorczej
- biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność i elastyczność
- umiejętność pracy pod presją czasu
To oferujemy
- możliwość nabycia lub ugruntowania kompetencji związanych z obsługą rad nadzorczych w grupie kapitałowej
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
- platformę do nauki języków obcych
- system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
- grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
- dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
- kulturę oparta na feedbacku, w której liczy się Twój głos
- BEST atmosferę
- i znacznie więcej– sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ