Kierownik Działu Administracji
Twój zakres obowiązków
zarządzanie działem administracji (planowanie pracy, nadzór, rozwój pracowników)
nadzór nad obiegiem dokumentów i zapewnienie zgodności z procedurami wewnętrznymi
nadzór nad obiegiem faktur
współpraca z administratorami budynków oraz nadzór nad serwisami najmowanych powierzchni
odpowiedzialność za zarządzanie infrastrukturą biurową i zasobami firmy - prowadzenie ewidencji mienia Spółki
współpraca z dostawcami zewnętrznymi i negocjacja warunków współpracy
koordynowanie pracy zespołu zarządzającego flotą samochodową
wspieranie pozostałych działów w realizacji bieżących zadań administracyjnych
optymalizacja procesów administracyjnych i wdrażanie usprawnień organizacyjnych
Nasze wymagania
minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
umiejętność zarządzania zespołem i budowania efektywniej współpracy
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz zdolność do wyznaczania priorytetów
gotowość do odbywania podróży służbowych
czynne prawo jazdy kat. B
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
dobra znajomość pakietu MS Offfice
Mile widziane:
znajomość obsługi systemu ERP
To oferujemy
elastyczne godziny - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
narzędzia i przestrzeń do rozwoju zawodowego
prywatną opiekę medyczną
grupowe ubezpieczenie na życie
BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
platformę do nauki języków obcych
system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
kulturę opartą na feedbacku, w której liczy się Twój głos
BEST atmosferę
– sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ
Cześć! To my, #BESTteam, czyli Grupa Kapitałowa BEST. Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, działamy także na innych rynkach europejskich. Od ponad 30 lat przywracamy równowagę w gospodarce, pomagając rozwiązywać problemy związane z zadłużeniem. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
Kierownik Działu Administracji
Kierownik Działu Administracji