💼 HR&Finance Specialist

HR

💼 HR&Finance Specialist

HR

Przyokopowa 33, Warszawa

Betfan sp. z o.o.

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

kadry
finanse
administracja
HR

Opis stanowiska

💼 HR&Finance Specialist


📍 Warszawa | 🕓 pełny etat | umowa zlecenie lub B2B


BETFAN to jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży rozrywkowej i bukmacherskiej

w Polsce. Pracujemy w dynamicznym, nowoczesnym środowisku, rozwijając procesy finansowe, HR i administracyjne.


Szukamy osoby, która wesprze nasz dział finansów i HR w bieżących procesach operacyjnych. Jest to rola łącząca elementy finansów, administracji i twardego HR — idealna dla osoby skrupulatnej, odpowiedzialnej i dobrze zorganizowanej.


✨ Twoje zadania:

HR / Administracja personalna:

  • przygotowywanie umów pracowniczych, B2B, cywilnoprawnych, aneksów oraz dokumentacji kadrowej,

  • kompletowanie dokumentów do list płac i współpraca z biurem kadrowo-płacowym,

  • rejestrowanie i weryfikacja danych pracowniczych (m.in. urlopy, onboarding,offboarding, listy płac, pakiety medyczne, ewidencje obecności),

  • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników oraz dokumentów zleceniobiorców, współpracowników,

  • przygotowywanie analiz i raportów kadrowo-płacowych,

  • obsługa i nadzór programu kadrowego,

  • wprowadzanie faktur B2B do systemu workflow,

  • wsparcie w obiegu dokumentów HR (skany, nadzór nad terminami, aktualizacje),

  • wsparcie w procesie onboardingu/offboardingu,

  • wystawianie zaświadczeń, pism i dokumentów na potrzeby pracowników oraz spółek.


Finanse operacyjne:

  • obsługa workflow faktur (wprowadzanie, dekretacja, obieg akceptacyjny),

  • kontakt z kontrahentami i pracownikami w sprawie faktur, not, korekt,

  • przygotowywanie paczek przelewów i bieżąca współpraca z bankiem,

  • przygotowywanie danych i raportów dla biura księgowego,

  • bieżąca współpraca z kontrolerem finansowym (raporty, dane, zestawienia),

  • wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca i rozliczeń kart służbowych,

  • archiwizacja i porządkowanie dokumentów finansowych.


Administracja i procesy:

  • wsparcie projektów wewnętrznych finansowych/HR-owych,

  • wsparcie Dyrektora Finansowego w codziennej pracy,

  • dbanie o jakość i kompletność dokumentacji.


✅ Czego szukamy:

  • Wykształcenia najlepiej o profilu finansowym, administracyjnym lub rachunkowym,

  • Doświadczenia w finansach operacyjnych lub/i kadrach/HR (min. 1-2 lata),

  • Znajomości podstaw księgowości, finansów i procesów administracyjnych,

  • Sprawności w Excelu i systemach workflow,

  • Samodzielności, dokładności i bardzo dobrej organizacji pracy,

  • Otwartości na różnorodne zadania i współpracę między zespołami,

  • Nie wymagamy samodzielnego naliczania płac — proces realizuje biuro zewnętrzne, a Ty współpracujesz i przygotowujesz komplet dokumentów J

  • Mile widziana znajomość systemów kadrowo-płacowych.


💰 Oferujemy:

  • Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i poziomu kompetencji,

  • Pakiet medyczny i sportowy,

  • Dużą samodzielność i realny wpływ na organizację pracy, usprawnienie procesów HR i finansów

  • Przyjazny zespół i niekorporacyjną atmosferę,

  • Wsparcie merytoryczne i możliwość rozwoju.

Wymagane umiejętności

kadry
finanse
administracja
HR

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.11.2025

💼 HR&Finance Specialist

Podsumowanie oferty

💼 HR&Finance Specialist

Przyokopowa 33, Warszawa

Betfan sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest BETFAN sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Przyokopowej 33 (dalej jako "administrator"). Masz ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.