Kim jesteśmy i co robimy?
Bethink już od 7 lat wyznacza nową jakość e-learningu. Działamy zarówno w obszarze technologii, jak i tworzymy treści edukacyjne w postaci portali edukacyjnych, na których odbywa się nauczanie w trybie asynchronicznym ze stałą opieką dydaktyczną. Nasze produkty to z jednej strony kursy (content), a z drugiej narzędzia – autorski LMS (Learning Management System).
Łączymy unikalną metodykę nauczania z własną platformą edukacyjną. W ramach projektów Więcej niż LEK i Więcej niż Matura już ponad 36 tysięcy studentów medycyny i maturzystów przygotowało się z nami do egzaminów końcowych, przedmiotowych i matur.Dzięki kursom Bethink i unikalnemu doświadczeniu edukacyjnemu nasi kursanci dostają zastrzyk motywacji i spędzają rocznie na portalu ponad 200-300 godzin na nauce! Spędzony czas i efektywność pracy z naszymi kursami przekładają się bezpośrednio na wyniki osiągane na egzaminach.
Obecnie realizujemy wyłącznie własne projekty, które chcemy rozwijać przez wiele kolejnych lat. Możesz je poznać tutaj:
Sukces naszych kursów planujemy powtórzyć za granicą, rozpoczynając od rynku anglojęzycznego i rozwijając tam markę Medcourses.
Na czym będzie polegać Twoja rola?
Projektowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w różnych kanałach (Google Ads, Meta Ads, opcjonalnie - TikTok Ads i testowo inne mniej popularne systemy)
Praca od podstaw nad skutecznym dotarciem do studentów i absolwentów medycyny w krajach anglojęzycznych, całościowe rozwijanie strategii reklamowej na nowych rynkach uwzględniającej kierunki biznesowe
Kontynuacja już rozwiniętych działań dla marek polskich
Bliska współpraca z zarządem firmy oraz w ramach zespołu marketingowego
Rekomendacje testów AB, nowych kreacji reklamowych i zmian na landingach
Monitorowanie trendów i aktualizacji w systemach reklamowych
Analiza działań konkurencji
Udział w planowaniu akcji sezonowych, premier nowych produktów i rozpisywaniu budżetów
Bieżąca analiza danych, przygotowywanie raportów i podsumowań
Dokumentacja i tworzenie sprawnie działających procesów
Czego oczekujemy?
Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2, a optymalnie C1/C2
Minimum 3 lat doświadczenia jako specjalista PPC / SEM / Performance Marketing (ale jeśli masz znacznie więcej – tym lepiej!)
Sprawnego korzystania z analityki (bezpośrednio w systemach reklamowych oraz przy użyciu GA4, GTM, Looker Studio), podejmowania trafnych decyzji na podstawie danych
Dobrej znajomości narzędzi: Google Ads, Google Merchant Center, Keyword Planner, Google Search Console, Meta Ads Manager, TikTok Ads, GTM, Looker Studio, GA4, Canva, Excel/Google Sheets, narzędzi opartych na AI
Umiejętności pracy z pixelami, konwersjami, eventami, śledzeniem użytkownika i rozumienie podstawowych aspektów technicznych wdrożeń
Praktycznego doświadczenia w testach A/B, remarketingu oraz kampaniach dynamicznych
Potwierdzonych umiejętności przemyślanego zarządzania średnimi i dużymi budżetami (od około 30 tys. zł miesięcznie na 1 podmiot w ramach 1 systemu)
Znakomitych zdolności koordynacyjnych i komunikacyjnych
Analitycznego myślenia i dbałości o szczegóły
Odpowiedzialności, samodzielności i proaktywności
Dużym plusem będzie:
Doświadczenie we wprowadzaniu marki/produktu na rynek anglojęzyczny
Prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynkach anglojęzycznych
Doświadczenie w kampaniach programmatic
Potwierdzona sukcesami optymalizacja landingów w oparciu o dane
Znajomość narzędzi: Miro, Jira, Mailchimp, narzędzia biurowe Google (Drive, Kalendarz, Dokumenty), Slack
Zamieszkanie w Poznaniu i okolicach, które umożliwia częstsze wizyty w naszym biurze
Dlaczego warto?
👉 Realny wpływ – rozwijasz od podstaw nowy, strategiczny projekt, prowadzisz długofalowe kampanie i widzisz namacalne efekty swojej pracy. 👉 Jakość działań – skupiasz się na pracy dla kilku stałych marek, dzięki czemu możesz pogłębiać analizy, wyciągać wnioski na przestrzeni czasu, doprowadzając kampanie do perfekcji :)
👉 Świetny zespół – współpracujesz z zaangażowanymi, kompetentnymi ludźmi, pod wodzą zarządu w osobie dwóch Ojców Założycieli :)
👉 Twoja praca niesie wartość – pracujesz nad promocją produktów, które zmieniają obraz polskiej edukacji i realnie pomagają ludziom w rozwoju umiejętności, planów i w realizacji marzeń.
👉 Niekorporacyjna atmosfera – stawiamy na partnerskie relacje i nieformalny klimat.
👉 Rozwój – możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach.
👉 Dbamy o organizację pracy w zespołach – wykorzystujemy możliwości Jiry, Slacka, Miro, G-Suite’a. Zadania omawiamy na cyklicznych spotkaniach.
Inne ważne informacje:
💰 Wynagrodzenie – 11 000 -13 000 zł brutto UOP lub 10 700 - 12 646 zł + VAT na B2B. W przypadku działalności, które nie są podatnikami VAT, kwota VAT może być wliczona w wynagrodzenie.
🗓 Wymagany 3-miesięczny okres próbny.
🕑 Elastyczne godziny pracy, z możliwością pracy zdalnej lub w biurze w Poznaniu.
📅 Praca w pełnym wymiarze: 160-168h (cały etat), od poniedziałku do piątku.
📩 Przesłane ankiety będziemy analizować na bieżąco – etap ten zakończymy maksymalnie do 12 września. Wybrane osoby zostaną zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji (rozmowa w Google Meet) do 23 września.
Do usłyszenia! 👋
Zespół Bethink
Brutto miesięcznie - UoP
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty