Oferty
Technical Customer Support
Support

Technical Customer Support

Poznań
6 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Communication Skills

teamwork

Mile widziane

MySQL

JavaScript

PHP

Jira

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Stań się częścią organizacji tworzącej aplikację, na której prowadzone są największe w Polsce medyczne i maturalne kursy online!

Sprawdź → https://bethinkgroup.com

 

Gdzie, kiedy, za ile, z kim?


📍 W trybie hybrydowym, przynajmniej jeden dzień w tygodniu to praca z biura (Poznań, Ułańska 3),

📝 Umowa na cały etat,

⏰ W godzinach 9-17,

💵 UOP 6000-8000 brutto / B2B brutto z Vat 23% 7200 - 9600 / odpowiednik netto 5850 - 7800 + Vat 23%,

👨‍👩‍👦‍👦 W zespole z ustalonymi procesami i celami, dużym doświadczeniem z produktem i z wysokim poziomem komunikacji.

 

Nasz kandydat/kandydatka:


🛟 Z satysfakcją udziela wsparcia, nie boi się dużej ilości komunikacji i czerpie przyjemność z rozwiązywania wielu zadań dziennie,

🗣️ Komunikuje się jasno i wyczerpująco – zarówno w języku polskim, jak i angielskim,

👁️ Swobodnie pracuje z dokumentacją techniczną – potrafi ją czytać, a także tworzyć,

👨‍💻 Ma umiejętność odnajdywania rozwiązań tam, gdzie nie poszukałyby osoby nietechniczne,

🤝 Posiada doświadczenie w pracy zespołowej i wysokie umiejętności komunikacyjne,

🛠 Do swoich zalet zalicza podejście “can-do”,

💪 Czerpie przyjemność z automatyzowania i optymalizowania powtarzalnych czynności.

📊 Podstawowa znajomość języka MySQL,


Czym będziesz się zajmować?


🛠️ Wsparcie użytkowników w zgłaszanych problemach technicznych — odpowiedzi na pytania dotyczące produktu, pomoc w konfiguracji funkcji, spisywanie problemów do backloga produktowego,

👷 Pomoc w obsłudze zgłoszeń wewnątrz organizacji — wsparcie zespołu komunikacji oraz działu wydawniczego w osiąganiu wyznaczonych celów, np. generowanie zniżek przy użyciu komend PHP, wyciąganie danych czy manipulacja danymi w MySQL, znajdowanie rozwiązań problemów software’owych,

✅ Pomoc w konfiguracji procesów Jira dla zespołów organizacji,

💻 Zarządzanie stanem magazynowym sprzętu firmowego, gospodarowanie przestrzenią.

 

Drogi rozwoju:


📩 Komunikacja z użytkownikami — nasz produkt nieustannie się rozwija, baza użytkowników rośnie a wraz z nimi ilość wiadomości i zgłaszanych próśb o wsparcie techniczne,

🛠️ Rozwój techniczny — dla osób, które chciałby rozwijać się w stronę inżynierską, oferujemy możliwość kontrybuowania do naszego kodu.

 

Co zapewniamy?


💰 Wynagrodzenie w przedziale UOP 6000-9000 zł brutto lub B2B brutto z Vat 23% 7200-9600 (odpowiednik netto 5850 - 7800 + Vat 23%) — w zależności od Twojego dotychczasowego doświadczenia zawodowego, wiedzy i umiejętności,

📝 Umowa o pracę lub kontrakt, wg Twojego uznania; zaczniemy od 3-miesięcznego okresu próbnego z możliwością przejścia na czas nieokreślony (cenimy sobie stałą współpracę),

📍 Poczucie stabilności i bezpieczeństwa, potwierdzane w corocznych ankietach.

🏡 Wspaniałą przestrzeń do pracy — nowocześnie wyposażone biuro w pięknym, zabytkowym budynku na Łazarzu. Tak, są też piłkarzyki,

🚀 Roczny budżet na podszkolenie się i rozwój, w tym darmowy dostęp do stworzonego przez Bethink Kursu Efektywnej Nauki.

👬 Wsparcie doświadczonych kolegów i koleżanek — dopiero zaczynasz swoją zawodową przygodę? To dla nas nie problem.

💻 Macbook, monitor, myszka, słuchawki oraz dodatkowy sprzęt według potrzeby,

🫅 Każdy pracownik ma dostęp do budżetu szkoleniowego, koledzy z zespołu służą radą i wsparciem,

🏌️ Multisport.

 

Jak pracujemy, kim jesteśmy?


Zapraszamy Cię do niewielkiego, dwuosobowego zespołu, w którym procesy pracy są już ustabilizowane. Tutaj wiemy, jaki jest zakres naszych obowiązków oraz w jaki sposób je codziennie realizujemy. Dołączysz do miejsca, które zapewnia wsparcie i potrzebne instrukcje działania. Będziesz też mieć możliwość rozwoju i szukania usprawnień dla swojego zakresu obowiązków.

Głównym narzędziem naszej pracy jest Slack. Tutaj przychodzą powiadomienia o zgłoszeniach naszych użytkowników, a także zgłoszenia wewnątrzfirmowe. Korzystamy z Jiry Software do zarządzania backlogiem zadań, Confluence do spisywania wszelkich dokumentacji, a także Dailyboard do wyznaczania celów dziennych.

 

Kogo szukamy?


Szukamy dobrze zorganizowanej osoby, której nie umknie żadna prośba o wsparcie ze strony użytkownika czy współpracownika. Osoby, która potrafi wczuć się w sytuację użytkownika, zrozumieć jego potrzeby i wykorzystać swoją znajomość produktu, by zapewnić właściwe wsparcie.

Będziesz pełnić kluczową rolę w komunikacji z naszymi użytkownikami oraz zespołami produktowymi. Twoim głównym zadaniem będzie analiza zgłaszanych problemów i potrzeb oraz ich skuteczne rozwiązywanie zgodnie z ustalonymi procesami.

W naszej pracy nie ma wyzwań nie do pokonania. Wspieramy każdego, kto się do nas zgłasza – od pomocy w konfiguracji produktu i rozwiązywania błędów technicznych, przez wsparcie związane z problemami sprzętowymi, aż po analizę danych w naszej bazie.

W niedalekiej przyszłości planujemy wejść na rynek zagraniczny, zaczną pojawiać się zgłoszenia w języku angielskim, jego znajomość będzie przydatna.

Jeśli cenisz różnorodność zadań, możliwość bezpośredniego wpływu na doświadczenia użytkowników oraz współpracowników, to miejsce dla Ciebie!

 

Dołącz do zespołu, który realnie wpływa na poprawę jakości edukacji tysięcy ludzi w Polsce.


---


CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?


Co robimy?


Bethink już od 2017 roku wyznacza nową jakość e-learningu. Korzystając z autorskiej metodyki nauczania oraz własnej platformy e-learningowej, w ramach marek Więcej niż LEK, Twój Dyżur oraz Więcej niż Matura wspieramy edukacyjnie ponad 20 tysięcy osób rocznie, w tym ponad połowę wszystkich absolwentów medycyny w kraju.

Dzięki naszym kursom i unikalnemu doświadczeniu edukacyjnemu dostają zastrzyk motywacji i spędzają na naszych kursach nawet 200-300 h!

Zdobyte zaufanie przekłada się na naszą stabilność – od samego początku finansujemy się samodzielnie, a inwestycje pozyskujemy dla poszerzenia skali działania, a nie z konieczności utrzymania się przy życiu.

Nasze produkty to z jednej strony kursy (content), a z drugiej narzędzia – autorska platforma e-learningowa.

Dotychczas skupialiśmy się na rynku polskim, ale rozbudowujemy zespół w związku z planowaną ekspansją na rynek zagraniczny.


Jak do nas dołączyć?


Jeśli czerpiesz satysfakcję z rozwiązywania wielu problemów dziennie, interesuje Cię technologia internetowa, a przy tym wszystkim doceniasz dobrą i wyczerpująca komunikację, to zapraszamy Cię do wypełnienia poniższego formularza!

Znajdziesz w nim sześć sekcji:

📬 W pierwszej prosimy Cię o pozostawienie danych kontaktowych; 

😎 W drugiej o opisanie Twojego doświadczenia;

🤗 W trzeciej zamieściliśmy pytania, które pozwolą nam poznać Cię trochę lepiej;

📩 W czwartej znajdziesz instrukcję i przestrzeń do udzielenia odpowiedzi;  

🛠️ W piątej części znajdziesz zadania techniczne;

⭐️ W szóstej jest zadanie dodatkowe z wiedzy o MySQL;

❓ Część siódma jest miejscem, w którym możesz zadać pytania nam oraz podesłać swoje CV.

W formularzu aplikacyjnym będziemy prosić Cię o udostępnienie nam Twojego CV za pomocą linku, np. z Google Drive lub innego serwisu hostingowego.


Jak przebiega rekrutacja?


🖋️ Pierwszy etap to wypełnienie formularza rekrutacyjnego 👉 kliknij „Aplikuj”.

Na jego podstawie wybierzemy krótką listę kandydatów, którzy przejdą do kolejnego etapu. Termin na wypełnienie formularza — do 15 grudnia 2024.


✋ Drugi to rozmowa i wykonanie zadania rekrutacyjnego.

Spotkamy się na żywo 18, 19 lub 20 grudnia, poznamy się lepiej i przekażemy Ci instrukcję w zakresie realizacji ostatniego zadania. Ten etap zamkniemy najpóźniej do końca roku 2024.


👋 Ostatni etap to start pacy, który możliwy jest najwcześniej połowy stycznia, najpóźniej od 3 lutego.

Czekamy na Wasze zgłoszenia!


6 000 - 8 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

English-Ukrainian Interpreter (full-time)

Nowa
5 376 - 6 720 pln
Teleperformance Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język ukraiński
język angielski
Nowa

CRM Software Implementation Specialist

Nowa
9 000 - 13 000 pln
6Minded
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
HubSpot
English
Experienced in implementations
Nowa

Ekspert ds. Starodruków (Książki) i książek antykwarycznych

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Lubień
historia książki
księgozbiory
język angielski
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Customer Service with Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
German
danish
customer service
Nowa