- kompleksowe zarządzanie projektami eventowymi - od pomysłu, przez realizację, aż do rozliczenia projektu
- tworzenie prezentacji ofertowych i kosztorysów
- tworzenie harmonogramów prac projektowych
- koordynacja prac dostawców i podwykonawców
- produkcja eventu zgodnie z zaplanowanymi wcześniej działaniami
- Client Service – stała współpraca z klientem przez cały czas trwania projektu – począwszy od wpłynięcia briefu aż do rozliczenia projektu
- rozliczanie projektów (kosztorysy powykonawcze, dokumentacja finansowa)
- minimum 2-letnie doświadczenie eventowe na stanowisku Account Managera lub Event Managera
- doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji ofertowych
- umiejętność kosztorysowania i zarządzania budżetem projektowym
- umiejętność budowania zespołów projektowych i zarządzania nimi
- umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- znajomość rynku podwykonawców i dostawców eventowych (technika, multimedia, scenografia)
- umiejętność pracy pod dużą presją czasu
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość pakietu Office
- dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych (wizje lokalne, realizacje)
- prawo jazdy kat.B
- pracę w zgranym, doświadczonym i dynamicznym zespole
- pracę w stabilnej, rozpoznawalnej firmie z kapitałem polskim
- ciekawe wyzwania i pomocną dłoń dla ich rozwiązania
- kilkanaście projektów rocznie w różnych miejscach, dla różnych branż
- możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, wizje lokalne)
- współpracę z pozostałymi działami BFC
- biuro w budynku Agory, z własnym fitnessem, basenem, parkingiem na rowery i stołówką :)
- dyskrecję procesu rekrutacyjnego
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem. List motywacyjny i opisy przykładowych realizacji będą dodatkowym atutem