Analityk e-commerce
Marketing

Analityk e-commerce

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Looker Studio

Google Analytics

Analiza Danych

time management

współpraca

Orientacja na cel

Opis stanowiska

Biesiada Invest to grupa spółek działających w kilku branżach. Jesteśmy dużym producentem mebli, ale nie tylko. Mamy dwa sklepy internetowe w branży meblarskiej i biurowej, hurtownię artykułów biurowych a także spółkę działającą w branży deweloperskiej.

Szukamy osoby, która pomoże nam w analizie danych.


Oferujemy :

  • zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce w kilku kategoriach. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.
  • fajną i pozytywną atmosferę, nie jesteśmy korporacją tylko normalnymi ludźmi :)
  • oferujemy kartę MultiSport + ubezpieczenie zdrowotne (pakiet medyczny)
  • przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
  • autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)
  • inwestowanie w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy

Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiadać za:

  • analizę danych marketingowych i e-commerce
  • tworzenie raportów i rekomendacji optymistycznych
  • monitorowanie kluczowych KPI
  • wspieranie digital marketingu i performance marketingu – m. in. analiza efektywności kampanii Meta Ads, Google Ads i innych kanałów,
  • automatyzację i rozwój narzędzi analitycznych – tworzenie skalowalnych rozwiązańanalitycznych i automatycznych raportów ułatwiających pracę zespołów digital,
  • kompleksową analizę wyników sprzedażowych, w tym ocenę kontrybucji poszczególnych działań do ogólnych wyników firmy
  • analizę wyników realizacji planów oraz wyciąganie wniosków na potrzebyoptymalizacji przyszłych działań

Dołącz do nas jeśli masz"

  • co najmniej 2 lata doświadczenie zawodowego o podobnym profilu;
  • umiejętność interpretacji danych i ich wykorzystania w strategii marketingowej
  • innowacyjne podejście do tworzenia rozwiązań analitycznych
  • wysokie zdolności analityczne, w tym umiejętność pracy z danymi sprzedażowymi i narzędziami analitycznymi (np. Google Analytics4, Excel, Looker Studio)
  • doświadczenie w analizie dużych zbiorów danych pod kątem statystycznym
  • umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi działami
  • ukierunkowanie na cele, proaktywność i samodzielność w działaniu
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.

Rekomendowane oferty

Pracownik e-commerce

Nowa
35 - 50 PLN/godz.
bw concept
Mikołów
, Praca zdalna
Zdalnie
osoba nie pracująca
e-commerce
Nowa