Cześć, jesteśmy grupą spółek działających w różnych branżach. Jesteśmy dużym producentem mebli, ale nie tylko. Mamy dwa sklepy internetowe w branży meblarskiej i biurowej, a także spółkę działającą w branży deweloperskiej i hurtownię artykułów biurowych.
Szukamy osoby, która pomoże nam w całościowym rozwoju działu marketingu (jego stworzeniu) i poprawie efektywności działań marketingowych w całym kanale internetowym. Mamy na to pomysł, wiemy do czego dążymy i widzimy przestrzeń do rozwoju na tym rynku,
dlatego szukamy osoby takiej jak ty, która nam w tym pomoże :) Jesteśmy na samym początku naszej drogi (choć nasze biznesy generują już wysokie obroty), dlatego będziesz miał możliwość wspólnie z nami tworzenia dedykowanego działu marketingu składającego się ze specjalistów z różnych obszarów takich jak SEO, SEM, email marketing i wiele innych za których to Ty będziesz odpowiedzialny/a.
Kluczowe elementy dla nas to doświadczenie w budowaniu zespołów marketingowych dedykowanych pod marketing internetowy, ale także rozbudowana wiedza z zakresu performance marketingu, która pomoże nam w całościowym zwiększaniu efektywności działań w kanale online.
Ważnym elementem tego stanowiska jest doświadczenie w e-commerce, dlatego od razu zwracamy na to uwagę. Będziesz odpowiedzialny za poprawę efektywności działań online – performance marketingowych.
Znajomość analityki internetowej, mierzenia efektywności działań marketingowych Google Ads, Social Ads, SEO, czy email marketingowych jest warunkiem koniecznym.
Oferujemy :
- zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce w kilku kategoriach. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.
- fajną i pozytywną atmosferę, nie jesteśmy korporacją tylko normalnymi ludźmi :)
- Oferujemy kartę MultiSport + ubezpieczenie zdrowotne (pakiet medyczny)
- duży wpływ na efektywność rozwoju kanału online, które będą wspierać ecommerce (branża meblarska i biurowa) + sprzedaż offline (deweloperka, sprzedaż stacjonarna na rynkach lokalnych)
- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
- autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)
- inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy
- możliwość współpracy z czołowym ekspertem od e-commerce w Polsce – duży potencjał do rozwoju kompetencji własnych w e-commerce – wiele osób rozwinęło się dynamicznie pod jego okiem
- rozwój kariery – jeśli się sprawdzisz możesz awansować na Dyrektora Marketingu Online
Wymagania:
- doświadczenie i znajomość branży e-commerce – minimum 3-5 lat doświadczenia w rozwoju efektywności działań marketingowych online nastawionych na systematyczną poprawę efektywności kampanii marketingowych w e-commerce + jako wsparcie deweloperki, czy sprzedaży stacjonarnej lokalnie.
- z racji tego, że będziesz liderem zespołu oczekujemy minimum 3 dni pracy w biurze, pozostały czas może być zdalnie (praca hybrydowa)
- planowanie budżetów marketingowych i celów sprzedażowych w ramach zaplanowanych budżetów.
- osoba świadoma i otwarta na rozwój w e-commerce. Nie boi się pogłębiać swojej wiedzy i zajmować się nowymi tematami, które trzeba dopiero zbadać
- doświadczenie poparte realnymi wynikami poprawy efektywności prowadzonych działań marketingowych
- znajomość lejków sprzedażowych, które będą prowadziły klienta krok po kroku od poznania marki do finalizacji zakupu, a następnie ponownej retencji klienta
- współpraca z grafikami - wyczucie estetyki w grafice internetowej jest dla nas ważne, jasne komunikowanie wytycznych i oczekiwań dotyczących kreacji graficznych (banerów dla social media, Google Ads, www, newsletter itd.)
- newsletter - tworzenie i przygotowywanie treści we współpracy z grafikiem i copywriterem
- znajomość procesów i mechanizmów działających w sklepie internetowym
- znajomość zasad i specyfiki SEO, a także narzędzi wspierających optymalizację sprzedaży i kampanii marketingowych
- bardzo dobra znajomość analityki internetowej (Google Analitycs 4)
- stałe i aktywne monitorowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi (agencje, freelancerzy,) - performance marketing, SEO, e-commerce software house, copywriterzy
- stworzenie dedykowanego zespołu marketingowego wewnątrz naszej organizacji, który będzie odpowiedzialny za rozwój wszystkich naszych biznesów
- osoba powinna być tu na styku marketingu i sprzedaży - działać marketingowo, operacyjnie, ale rozumieć w jaki sposób prowadzone działania będą przynosiły odpowiednie efekty i zwroty marketingowe z ponoszonych inwestycji
- umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych oraz ich skuteczne rozwiązywanie
- znajomość platform e-commerce Shopware i Magento będzie dodatkowym atutem
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za efektywność prowadzonych działań marketingowych w kanale online na podstawie określonych i ustalonych wspólnie wskaźników biznesowych
- realny wpływ na rozwój sklepu internetowego np. marketing automation i budowania świadomości marki w online poprzez efektywność prowadzonych działań online
- budowanie komunikacji w sklepie internetowym (social media, sklep, newsletter, landing page)
- zarządzanie zespołem wspierającym rozwój sklepu internetowego (partnerzy i IT)
- usprawnienie procesów biznesowych w sklepie internetowym
- opracowywanie strategii sprzedaży oraz działań marketingowych we współpracy z partnerami i specjalistami wewnątrz firmy
- wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności sklepu internetowego
- analiza trendów oraz rynku konkurencji
- określanie celów i wskaźników dla osób w twoim zespole za które to Ty jesteś odpowiedzialny/a
B2B
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy