Oferty
Digital Performance Manager
Nowa
Marketing

Digital Performance Manager

Warszawa
8 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 15 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Analytics

Google Ads

performance marketing

digital marketing

e-mail marketing

e-commerce

Google Data Studio

SEO

Mile widziane

Facebook Ads

ChatGPT

Google Search Console

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć, jesteśmy grupą spółek działających w różnych branżach. Jesteśmy dużym producentem mebli, ale nie tylko. Mamy dwa sklepy internetowe w branży meblarskiej i biurowej, a także spółkę działającą w branży deweloperskiej i hurtownię artykułów biurowych.


Szukamy osoby, która pomoże nam w całościowym rozwoju działu marketingu (jego stworzeniu) i poprawie efektywności działań marketingowych w całym kanale internetowym. Mamy na to pomysł, wiemy do czego dążymy i widzimy przestrzeń do rozwoju na tym rynku,

dlatego szukamy osoby takiej jak ty, która nam w tym pomoże :) Jesteśmy na samym początku naszej drogi (choć nasze biznesy generują już wysokie obroty), dlatego będziesz miał możliwość wspólnie z nami tworzenia dedykowanego działu marketingu składającego się ze specjalistów z różnych obszarów takich jak SEO, SEM, email marketing i wiele innych za których to Ty będziesz odpowiedzialny/a.


Kluczowe elementy dla nas to doświadczenie w budowaniu zespołów marketingowych dedykowanych pod marketing internetowy, ale także rozbudowana wiedza z zakresu performance marketingu, która pomoże nam w całościowym zwiększaniu efektywności działań w kanale online.


Ważnym elementem tego stanowiska jest doświadczenie w e-commerce, dlatego od razu zwracamy na to uwagę. Będziesz odpowiedzialny za poprawę efektywności działań online – performance marketingowych.


Znajomość analityki internetowej, mierzenia efektywności działań marketingowych Google Ads, Social Ads, SEO, czy email marketingowych jest warunkiem koniecznym.


Oferujemy :

- zatrudnienie na podstawie umowy o prace lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce w kilku kategoriach. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.

- fajną i pozytywną atmosferę, nie jesteśmy korporacją tylko normalnymi ludźmi :)

- Oferujemy kartę MultiSport + ubezpieczenie zdrowotne (pakiet medyczny)

- duży wpływ na efektywność rozwoju kanału online, które będą wspierać ecommerce (branża meblarska i biurowa) + sprzedaż offline (deweloperka, sprzedaż stacjonarna na rynkach lokalnych)

- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy

- autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)

- inwestujemy w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy

- możliwość współpracy z czołowym ekspertem od e-commerce w Polsce – duży potencjał do rozwoju kompetencji własnych w e-commerce – wiele osób rozwinęło się dynamicznie pod jego okiem

- rozwój kariery – jeśli się sprawdzisz możesz awansować na Dyrektora Marketingu Online

 

Wymagania:

- doświadczenie i znajomość branży e-commerce – minimum 3-5 lat doświadczenia w rozwoju efektywności działań marketingowych online nastawionych na systematyczną poprawę efektywności kampanii marketingowych w e-commerce + jako wsparcie deweloperki, czy sprzedaży stacjonarnej lokalnie.

- z racji tego, że będziesz liderem zespołu oczekujemy minimum 3 dni pracy w biurze, pozostały czas może być zdalnie (praca hybrydowa)

- planowanie budżetów marketingowych i celów sprzedażowych w ramach zaplanowanych budżetów.

- osoba świadoma i otwarta na rozwój w e-commerce. Nie boi się pogłębiać swojej wiedzy i zajmować się nowymi tematami, które trzeba dopiero zbadać

- doświadczenie poparte realnymi wynikami poprawy efektywności prowadzonych działań marketingowych

- znajomość lejków sprzedażowych, które będą prowadziły klienta krok po kroku od poznania marki do finalizacji zakupu, a następnie ponownej retencji klienta

- współpraca z grafikami - wyczucie estetyki w grafice internetowej jest dla nas ważne, jasne komunikowanie wytycznych i oczekiwań dotyczących kreacji graficznych (banerów dla social media, Google Ads, www, newsletter itd.)

- newsletter - tworzenie i przygotowywanie treści we współpracy z grafikiem i copywriterem

- znajomość procesów i mechanizmów działających w sklepie internetowym

- znajomość zasad i specyfiki SEO, a także narzędzi wspierających optymalizację sprzedaży i kampanii marketingowych

- bardzo dobra znajomość analityki internetowej (Google Analitycs 4)

- stałe i aktywne monitorowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi (agencje, freelancerzy,) - performance marketing, SEO, e-commerce software house, copywriterzy

- stworzenie dedykowanego zespołu marketingowego wewnątrz naszej organizacji, który będzie odpowiedzialny za rozwój wszystkich naszych biznesów

- osoba powinna być tu na styku marketingu i sprzedaży - działać marketingowo, operacyjnie, ale rozumieć w jaki sposób prowadzone działania będą przynosiły odpowiednie efekty i zwroty marketingowe z ponoszonych inwestycji

- umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych oraz ich skuteczne rozwiązywanie

- znajomość platform e-commerce Shopware i Magento będzie dodatkowym atutem


Opis stanowiska:

- odpowiedzialność za efektywność prowadzonych działań marketingowych w kanale online na podstawie określonych i ustalonych wspólnie wskaźników biznesowych

- realny wpływ na rozwój sklepu internetowego np. marketing automation i budowania świadomości marki w online poprzez efektywność prowadzonych działań online

- budowanie komunikacji w sklepie internetowym (social media, sklep, newsletter, landing page)

- zarządzanie zespołem wspierającym rozwój sklepu internetowego (partnerzy i IT)

- usprawnienie procesów biznesowych w sklepie internetowym

- opracowywanie strategii sprzedaży oraz działań marketingowych we współpracy z partnerami i specjalistami wewnątrz firmy

- wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności sklepu internetowego

- analiza trendów oraz rynku konkurencji

- określanie celów i wskaźników dla osób w twoim zespole za które to Ty jesteś odpowiedzialny/a

8 000 - 15 000 PLN

B2B

8 000 - 15 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Staż w dziale PPC

Nowa
4 300 pln
AdPeak
Warszawa
Nowa

PPC Specialist

Nowa
6 300 - 8 600 pln
Bluerank Sp. z o.o.
Łódź
Google Analytics
SEM
performance marketing
Nowa

Przedsiębiorczy Senior Google Ads - zdalnie

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Kaman Marketing
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
performance marketing
marketing
Nowa

Specjalista SEM

Nowa
Answear.com S.A.
Katowice
Meta Ads
Google Analytics 4
Google Ads
Nowa

Junior Copywriter

Nowa
Dentsu Polska
Nowy Dwór Mazowiecki
poczucie humoru
social media
pomysłowość
Nowa