Biesiada Invest to grupa spółek działających w kilku branżach. Mamy dwa sklepy internetowe w branży meblarskiej i biurowej, hurtownię artykułów biurowych a także spółkę działającą w branży deweloperskiej. Jesteśmy także dużym producentem mebli.
Do jednej z naszych spółek Biuro Paczka Sp. z o.o. (biuropaczka.pl), dynamicznie rozwijającej się platformy e-commerce zajmującej się kompleksowym wyposażeniem firm i instytucji w zakresie materiałów biurowych i artykułów niezbędnych do efektywnego funkcjonowania biura / firmy, poszukujemy specjalisty E-commerce
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w firmie, która chce być jednym z liderów w swojej branży w Polsce w kilku kategoriach. Jest to poparte potencjałem i świadomością, gdzie chcemy dojść.
- fajną i pozytywną atmosferę, nie jesteśmy korporacją tylko normalnymi ludźmi :)
- oferujemy kartę MultiSport + ubezpieczenie zdrowotne (pakiet medyczny)
- przestrzeń do samodzielnego działania i inicjatywy – stawiamy na ludzi i swobodę pracy
- autonomię w pracy pod warunkiem, że dowozisz to na co się umówimy :)
- inwestowanie w rozwój kompetencji pracowników – szkolenia i kursy
- Administrowanie ofertą produktową
-aktualizacja bazy produktów
-kategoryzowanie asortymentu według ustalonej struktury,
- Planowanie i realizacja działań promocyjnych w social media i innych kanałach online we współpracy z działem marketingu
-inicjowanie i koordynacja kampanii promocyjnych i rabatowych w tym
-przygotowywanie komunikacji i nadzór nad ich publikacją w sklepie
-analiza zachowań klientów w sklepie internetowym (np. ścieżka zakupowa, porzucone koszyki),
- Zarządzanie treściami i oprawą graficzną
-opracowywanie i edycja treści marketingowych w sklepie,
-koordynacja tworzenia banerów, grafik i materiałów reklamowych,
-zapewnienie spójności i atrakcyjności zarówno wizualnej jak i merytorycznej sklepu.
- Współpraca z zespołem i dostawcami
-bieżąca komunikacja z działami wewnętrznymi
-kontakt z dostawcami w sprawie stanów magazynowych, dostaw i rozwoju oferty produktowej.
- Obsługa systemu CMS i narzędzi e-commerce
-samodzielne zarządzanie panelem sklepu internetowego
-konfiguracja i wdrażanie usprawnień w CMS (np. dodawanie wtyczek, ustawianie filtrów, personalizacja strony),
-monitorowanie poprawności działania strony i szybkiego reagowania na błędy.
- Raportowanie i rekomendacje
-przygotowywanie regularnych raportów
-analiza trendów rynkowych, rekomendowanie nowych rozwiązań i usprawnień mających na celu zwiększenie konwersji i średniej
wartości koszyka.
dołącz do nas jeśli :
- Masz minimum 2 lata praktycznego doświadczenia w pracy ze sklepem internetowym lub w branży e-handlu,
- Znasz zasady funkcjonowania platform sprzedażowych (np. Magento, PrestaShop, Shopify, WooCommerce itp.).
- Skutecznie zarządzasz wieloma zadaniami i priorytetami jednocześnie,
- Jesteś skrupulatny w planowaniu i realizujesz zadania w terminie.
- Znasz i posługujesz się Google Analytics lub podobnymi systemami do analizowania ruchu na stronie,
- Wyciągasz wnioski na podstawie danych (np. konwersja, średnia wartość koszyka, ROI z kampanii).
- Tworzysz treści i znasz na poziomie podstawowym SEO (dobór słów kluczowych, optymalizacja meta-tytułów i opisów),
- Znasz podstawy HTML (np. do prostych modyfikacji treści w CMS) - to będzie Twój atut
- Rozumiesz mechanizmy sprzedażowe i osiągasz ustalone cele
- Kreatywnie podchodzisz do promocji i szukania nowatorskich rozwiązań w e-commerce.
- Śledzisz rozwój branży e-commerce, platform płatniczych i metod dostawy,
- Jesteś otwartość na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań poprawiających jakość obsługi i poziom sprzedaży.
- Łatwo nawiązujesz kontakty oraz współpracujesz z zespołem i partnerami zewnętrznymi,
- W jasny i skuteczny sposób przekazujesz informacje
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, e-commerce, ekonomia)
- Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na obsługę narzędzi i dokumentacji, korespondencję z dostawcami zagranicznymi (mile widziane inne języki obce).