Junior Account
Nowa
Marketing

Junior Account

5 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Excel

Power Point

Opis stanowiska

O nas

Jesteśmy bfagencja.pl – agencja, która tworzy nośniki marki (zwanymi potocznie gadżetami firmowymi). Projektujemy, doradzamy, produkujemy i ogarniamy całą logistykę. Pracujemy z największymi firmami w Polsce i Europie, ale robimy to po swojemu: normalnie. Bez korpo-gadki, ale z wysokim poziomem odpowiedzialności, jakości i partnerskiej pracy zespołowej.

Działamy w drużynie – różni, ale zmierzający w tym samym kierunku. Jesteśmy agencją z duszą produkcyjną, działem graficznym i potężnym zapleczem operacyjnym. U nas nie „pomagasz przy projektach” – u nas tworzysz projekty, które faktycznie się dzieją. Nawet jako Junior masz wpływ.


Kogo szukamy?

Szukamy Juniora do zespołu sprzedaży – osoby, która pomoże w tworzeniu ofert, doborze produktów, kontakcie z klientami i producentami, organizowaniu pracy projektowej i codziennym ogarnianiu rzeczywistości.


To połączenie pracy z Excelem, PowerPointem, komunikacją z zespołem i klientem, udziałem w spotkaniach i researchu – ale też gotowość, by czasem coś przepakować, pojechać po słodycze czy zawieźć paczkę do klienta. Szukamy osób, które chcą uczestniczyć w procesie, a nie tylko „siedzieć przy komputerze”.


Twoje zadania:

  1. Wspieranie zespołu client accountów w projektach, tworzeniu ofert i wycen, kreacji
  2. Przygotowywanie prezentacji i materiałów w PowerPoint/Canva
  3. Szukanie produktów, robienie researchu, porządkowanie danych
  4. Kontakt z dostawcami i producentami (polskimi i zagranicznymi)
  5. Udział w burzach mózgów, spotkaniach z dostawcami i targach – inwestujemy w wiedzę, nie tylko wykonawstwo
  6. Kontakt z zespołami grafiki, logistyki i produkcji
  7. Czasem: przepakowanie paczki, zorganizowanie dostawy, złapanie kuriera, pilny zakup czegoś w sklepie – fizyczna gotowość to duży atut


Idealnie, jeśli:

  1. Lubisz ogarniać – nie boisz się kilku tematów naraz i presji czasu
  2. Masz dobrą organizację, jesteś dokładna/y, a Excel nie robi na Tobie wrażenia
  3. Potrafisz zadawać pytania, kiedy trzeba – i wdrażać feedback
  4. Umiesz działać zespołowo – mówisz, co robisz, słuchasz innych, szanujesz granice
  5. Jesteś komunikatywna/y, ale nie musisz być duszą towarzystwa
  6. Masz w sobie motywację do rozwoju i chęć wejścia w świat B2B


Co będzie dużym plusem?

  1. Inicjatywy uczelniane, organizacje, koła, wolontariaty – pokaż, że robisz więcej, niż tylko to, co trzeba
  2. Doświadczenie w pracy biurowej, organizacyjnej lub sprzedażowej
  3. Znajomość agencyjnej rzeczywistości (nawet z praktyk)
  4. Umiejętność pracy w PowerPoint, Excel, Outlook – poziom uczelniany lub wyższy
  5. Angielski min. B2 – piszesz i czytasz bez problemu


Co oferujemy?

  1. Pełen etat – pracujemy stacjonarnie w biurze niedaleko Ronda Daszyńskiego (pn–pt, 9:00–17:00 / 10:00–18:00)
  2. Umowę zlecenie lub B2B – zależnie od Twojej sytuacji
  3. Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas + ścieżka rozwoju i podwyżek
  4. Realny wpływ – nawet w roli juniora masz przestrzeń do zgłaszania pomysłów i brania odpowiedzialności
  5. Normalną drużynę – nie bierzemy ludzi, którzy „po prostu chcą pracować”. Szukamy tych, którzy chcą się rozwijać
  6. Środowisko, w którym liczy się jakość, zaufanie i zespół. Bez gierek, bez polityki


Kilka faktów:

  1. Pracujemy z PwC, Accenture, ING, PepsiCo, ZF, Deloitte i wieloma innymi – ale relacyjnie, nie jak typowa agencja.
  2. Nasza oferta dostosowana jest do potrzeb klienta i nie ma ograniczeń – zależy tylko od nas. Jesteśmy firmą doradczą i innowacyjną, kreującą trendy w branży merchu. Nie zajmujemy się digitalem, social mediami ani eventami.
  3. Mamy własne biuro, magazyn, logistykę, grafików, system do obsługi zamówień i 30 osób w drużynie.
  4. Pracujemy intensywnie – ale dbamy o siebie nawzajem.
  5. Nie oferujemy home office – potrzebujemy Cię na miejscu, przy stole, z zespołem.


Jak aplikować?

Kliknij „Aplikuj” i prześlij swoje CV w schludnej formie, ze zdjęciem. Nie chcemy długiego listu motywacyjnego – ale napisz parę zdań: co Cię zaciekawiło? Co Cię zastanowiło? Co czujesz po przeczytaniu ogłoszenia?

Jeśli to kliknie – odezwiemy się

bfagencja.pl – normalnie, ale na najwyższym poziomie.

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ