WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…
… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Jak byle jak zaaplikujesz to... i byle jak odpiszemy 😉
bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, czasem zwane gadżetami czy upominkami. Doradzamy i budujemy całe
rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo szukamy?:
Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Koordynator / specjalista ds. realizacji zamówień klientów B2B. Z doświadczeniem, chętnie z branży szeroko rozumianych upominków, gadżetów, czy to po stronie agencji czy producentów, firmy znakującej.
- Twoja praca będzie koordynacją wielu projektów naraz składających się często z kilkunastu elementów z różnych miejsc.
- Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem).
- To praca dla osób, które lepiej się czują w excelu i pipelinie niż na spotkaniach z klientem. Lubią mieć 3 monitory, a na nich odpalone 7 exceli, 4 kalendarze i 2 CRMy ;-p (aż tylu nie ma)
- Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania dostawców, doboru, zlecenia, pilnowania produkcji i terminów po negocjacje i rozwiązywanie problemów.
- Praktycznie każdy projekt jest inny, a wiele wymaga sprawczego wymyślania rozwiązania.
- Musisz być odporny na stres i fuckupy; one są i będą, a Twoim zadaniem będzie nimi zarządzać, minimalizować i szukać często alternatywnych rozwiązań. To, że paczki nie dojechały do 10:00 nie może Cię stresować, a nakręcać na znalezienie rozwiązania.
- Będziesz ściśle pracować z grafikami oraz logistyką i finansami. Jest to rola bliska funkcji PM (project managera).
- Będziesz też współtworzył procesy i pracował na naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów.
- Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie.
- To rola dla osób kochających procesy, koordynację oraz excela i cyfry, a mniej sferę kreacji i artyzm i kreację. U Ciebie pojawi się dreszczyk emocji, po znegocjowaniu 15% ceny u producentaalbo znalezieniu nowej drukarni, co zrobi coś 2 dni szybciej.
- Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, potrafiących wziąć odpowiedzialność i podejmować decyzje. Skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami.
- Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam.
- Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Wiemy, że jesteś „cichszy”, a często nie jest Ci łatwo się zareklamować i „sprzedać” – my to wiemy i docenimy. Cła drużyna rozumie, że w różnorodności charakterów i kompetencji jest siła.
- Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje. Czyli tak, jak powinna wyglądać normalna praca, prawda?
OCZEKUJEMY czyli co jest dla nas kluczowe?:
- Odpowiedzialność za projekty, jakość i deadline. Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które też lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie sobie).
- Dokładność i wybitna (piękne słowo;-p) organizacja pracy własnej. Ważna jest dobra znajomość Outlooka (wiele z komunikacji naszych klientów to mail) i wybitna Excela.
- Będziesz pracował(a) z accuntami oraz z zespołem i współpracował(a) z działem graficznym, ofertowym czy logistycznym. Krótko mówiąc, szukamy osoby otwartej, zespołowej i mocno poukładanej. Musisz lubić relacje, zadzwonić, dopytać, podpowiedzieć, rozwiązać problem.
- Doświadczenie w tego typu pracy oraz mile widziane z branży gadżetowej. Wiedza produktowa i o metodach znakowania.
- Zamieszkanie na stałe w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time.
Oferujemy:
- Pracę na full time, od zaraz.
- Wszelkie narzędzia, stałe wynagrodzenie i dodatkowe elementy zmienne; kontrakt B2B z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (i nie są to owoce, masaże i multisport).
- Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz też biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycje Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Wiemy też, co to S&P 500 i jaki jest dziś kurs euro do dolara ;-p Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę, rozwijamy się.
O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy?
I na koniec, to co zawsze bywa na początku. O nas. Od 12 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … lojalność, zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy.
Potrzebujemy najlepszych napastników, obrońców, ale i fizjoterapeutów i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki. Obsługujemy kompleksowo duże firmy (B2B) w Polsce i na świecie:
- doradzając, kreując i projektując pełne koncepcje budujące i wspierające markę (zarówno pracodawcy, osobistą jak i produktową); benefity, pakiety, wszelkie nośniki i całe kampanie
- od A do Z koordynując później produkcję tych rozwiązań• dodając do tego pełną konfekcję, logistykę, magazynowanie czy obsługę e-commerce (B2B i B2C), tu googlalny przykład czegoś, co robimy hobbistycznie i ideowo od A do Z: https://sklep.martyna.pl
Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się. Gramy w szachy, nie warcaby. Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Coraz częściej inspirując i doradzając. Cenimy przy tym relacje, współpracę i lojalność klientów.
O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl
O tym, co robiliśmy 15 grudnia 2021 - https://vimeo.com/657096229
A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Ale to średnio aktualne, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu.
Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń,
jakie masz. Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.
CO DALEJ?
Krok 1. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …
Krok 2. Odpiszemy z fedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to …
Krok 3. Organizujemy półdniowe spotkania u nas z przedstawicielami zespołów, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.