Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- planowanie działań wspierających sprzedaż (m.in. ekspozycja, POSM).
- weryfikacja wprowadzenia kampanii promocyjnej w całej sieci sklepów stacjonarnych i online.
- kontrola wizualizacji i ekspozycji produktów zgodnie z zasadami VM
- usystematyzowanie i wdrożenie nowych standardów VM i kontrola ich jakości.
- opracowanie propozycji akcji marketingowych mających na celu wzrost sprzedaży.
- dbanie o spójność komunikacji i standardów marki we wszystkich kanałach sprzedaży (offline i online).
- nadzorowanie rozwoju programu lojalnościowego.
- analiza zmian zachowań klientów i segmentacja klientów.
Oczekujemy:
- Min. 2- letnie doświadczenie w trade marketingu.
- Bardzo dobra znajomość MS OFFICE (w szczególności Excel, Power Point).
Umiejętność analizowania danych, raportów sprzedażowych i wyciągania wniosków.
Doświadczenie w tworzeniu narzędzi i mechanizmów wspierających sprzedaż.
Wielozadaniowość i umiejętność priorytetyzowania zadań.
Znajomość narzędzi trade marketingowych i ich praktyczne zastosowanie.
Oferujemy Tobie:
- Dogodna forma współpracy
- pracę dla znanej marki - w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zniżki na nasze produkty.