Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Kancelarii - kompleksowa pomoc dla kredytobiorców gotówkowych i frankowiczów. Ochrona praw konsumenta.
Zakres obowiązków:
· kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,
· pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,
· informowanie Klientów o bieżącej ofercie – kompleksowa obsługa sprawy na pewno Ich przekona,
· obsługa i utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami – zawsze chętnie odpowiadamy na pytania,
· dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
· współpraca z innymi działami w firmie, którą sobie bardzo cenimy.
Wymagania:
· wykształcenie minimum średnie,
· komunikatywność i umiejętności pracy w zespole,
· dobra dykcja,
· zdolność budowania i utrzymania relacji z Klientem,
· umiejętność kojarzenia faktów, ustalania priorytetów oraz dobra organizacja pracy,
· samodzielność,
· wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
· doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta.
Oferujemy:
· zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
· praca w pełnym wymiarze, w zgranym zespole nastawionym na partnerskie relacje,
· hybrydowy system pracy,
· wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
· możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta Multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie),
· spotkania integracyjne,
· możliwość rozwoju osobistego.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV
Rekrutację możemy zakończyć przed upływem terminu publikacji ogłoszenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Biuro Obsługi Kancelarii sp. z o.o.
Votum Group jako lider rynku odszkodowawczego w Europie reprezentował już ponad 220 000 klientów w sporach z ubezpieczycielami. Grupa notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2010 roku. W skład GK Votum wchodz...
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta