Monitorowanie wyników kampanii, analiza danych i tworzenie raportów dla zarządu. Proponowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności kampanii.
Zarządzanie budżetem marketingowym.
Analizowanie trendów i działań konkurencji oraz dostosowywanie strategii marketingowej do zmieniającego się rynku.
Inicjowanie nowych projektów marketingowych, rozwijanie funkcji automatyzacji kampanii oraz implementowanie nowoczesnych narzędzi i technologii.
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości usług.
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingu - minimum 3 lat (warunek konieczny)
Doświadczenie w pracy w marketingu - minimum 5 lat (warunek konieczny).
Umiejętność rozliczania pracowników i ich pracy (pod kątem finansowym i merytorycznym).
Umiejętność tworzenia i realizacji strategii marketingowej.
Znajomość narzędzi marketingowych i analitycznych (Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, etc.).
Znajomość trendów w marketingu internetowym i umiejętność adaptacji do zmieniającego się rynku.
Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
Mile widziane - doświadczenie w branży turystycznej.
Oferujemy
Zatrudnienie na podstawie B2B lub umowy o pracę.
Pracę stacjonarną w Suchym Lesie, w godzinach 9-17/10-18 (naprzemiennie co tydzień).
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze transportu i turystyki oraz merytoryczne wsparcie.
Pakiet benefitów: Multisport, Catering Premium, prywatna opieka medyczna, zniżki na wyjazdy turystyczne, auto służbowe, bilety na mecze Lecha i inne.