Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

-, Warszawa

BIZLEND

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
sektor finansowy

Mile widziane

Znajomość produktów kredytowych

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów firmowych przed i po sprzedaży produktów kredytowych,

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,

  • Przyjmowanie i weryfikacja wniosków kredytowych,

  • Udzielanie klientom informacji na temat produktów kredytowych i procesu obsługi,

  • Współpraca z działem sprzedaży oraz działem ryzyka w celu skutecznej realizacji umów,

  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na zapytania klientów,

  • Prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań,

  • Realizacja indywidualnych celów i standardów obsługi klienta.


Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B, najlepiej w sektorze finansowym,

  • Znajomość produktów kredytowych dla firm będzie dodatkowym atutem,

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

  • Dokładność, sumienność i umiejętność pracy pod presją czasu,

  • Znajomość podstawowych zagadnień finansowych i kredytowych,

  • Umiejętność pracy z dokumentacją i narzędziami biurowymi,

  • Proaktywność i nastawienie na rozwiązanie problemów klienta.


Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w Międzynarodowej firmie finansowej z biurami w Londynie, Sydney, Toronto i centralą w Nowym Jorku.

  • Stabilne zatrudnienie na umowę B2B,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,

  • Udział w szkoleniach branżowych,

  • Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole,

  • Niezbędne narzędzia pracy i wsparcie zespołu.

  • Multisport oraz prywatna opieka medyczna Medicover. 

Oferta dodana: 04.09.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca