Performance Marketing Specialist (Google Ads/META Ads)
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist (Google Ads/META Ads)

7 500 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

Google Ads

Google Tag Manager

Meta Ads

SEM

Performance Marketing & Analytics

Paid Campaign Management

google merchant center

Mile widziane

tiktok ads

Pinterest Ads

Google Data Studio

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy grupą ekspertów specjalizujących się w Digitalu, Art & Creative Direction oraz PRze, działających w szeroko pojętej branży lifestyle.

Wrażliwi na sztukę i estetykę, stawiamy na jakość. Projektujemy wartości i budujemy piękną rzeczywistość biznesową marek, dla których pracujemy.


Tworząc kampanie 360° opieramy się na skutecznym know-how.


👉 Zakres obowiązków:

  • planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads (Search, Performance Max, Demand Gen, YouTube) i META Ads (Facebook/Instagram),

  • opracowywanie strategii performance marketingowej dopasowanej do celów biznesowych Klienta we współpracy z zespołem marketingowym,

  • analiza danych z systemów Google oraz META, raportowanie (z wykorzystaniem Looker Studio), formułowanie wniosków oraz rekomendacji opartych na danych,

  • monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych,

  • testowanie nowych rozwiązań, formatów, kampanii,

  • zarządzanie budżetem marketingowym - monitorowanie, kontrola kosztów, efektywna alokacja,

  • optymalizacja lejka marketingowo-sprzedażowego w ujęciu kampanii reklamowych,

  • współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu skutecznych materiałów reklamowych,

  • monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,


👉 Wymagania:

  • 2+ lata doświadczeniu w pracy z kampaniami reklamowymi Google Ads i META Ads,

  • zaawansowana znajomość Google Analytics, Merchant Center, Tag Manager, Looker Studio, META Business Suite,

  • umiejętność konfigurowania i optymalizacji kampanii pod kątem zakładanych celów,

  • zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków biznesowych i przedstawiania rekomendacji opartych na danych,

  • zdolność analizy skuteczności kreacji reklamowych i formułowania wytycznych optymalizacyjnych,

  • samodzielność, dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym,

  • nice to have: znajomość i doświadczenie z TikTok Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads


👉 Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym zespole specjalistów z różnych dziedzin,

  • pracę w pełni zdalną,

  • długotrwałą współpracę w szybko rozwijającej się firmie,

  • dużą samodzielność w działaniu,

  • udział w unikalnych projektach z różnych branż,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B.


✉️ Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio z przykładami prac za pomocą przycisku "Aplikuj".

7 500 - 11 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B