Senior Creative Strategist
Senior Creative Strategist
Do zespołu Bluespace szukamy doświadczonego Senior Creative Strategist, który połączy strategiczne myślenie z kreatywnym podejściem i wesprze nas w budowaniu koncepcji kreatywnych oraz wygrywaniu ofert, które wymagają solidnego, strategicznego sznytu.
Będziesz współpracować blisko z Head of Brand Marketing oraz interdyscyplinarnym zespołem Bluespace, odpowiadając za tworzenie przemyślanych, spójnych i mocnych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla naszych klientów.
Czego poszukujemy u kandydata/tki
minimum 4 lata doświadczenia w roli stratega kreatywnego lub pokrewnej,
praktyka w pracy nad brand & creative concepts, platformami komunikacji i big ideami,
doświadczenia w agencji marketingowej/reklamowej/digital/social media.
strategicznego myślenia i umiejętności przekładania insightów na rozwiązania kreatywne,
samodzielności i odpowiedzialności — to stanowisko jest kluczowe dla jakości pracy strategicznej w Bluespace,
świetnych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych,
kreatywności i umiejętności pracy konceptowej,
otwartości i dobrej współpracy zespołowej.
Mile widziane
doświadczenie w prowadzeniu warsztatów strategicznych,
znajomość narzędzi do badań jakościowych i analityki komunikacji,
doświadczenie w pracy zarówno konceptowej, jak i procesowej.
Co będziesz robić w Bluerank jako Senior Creative Strategist?
tworzyć strategie komunikacji i koncepcji kreatywnych dla klientów Bluerank,
opracowywywać big idee oraz platformy kreatywne na podstawie briefów i insightów,
przygotowywać struktury narracji, prezentacji i argumentacji strategicznej,
współpracować z zespołami kreatywnymi, performance, social i analitycznymi,
Brać udział w przetargach i procesach ofertowych,
rekomendować kierunki kreatywne i moderować dyskusje strategiczne,
współtworzyć procesy i standardów strategicznych w Bluespace.
Ścieżka rozwoju: Docelowo możliwy jest rozwój w stronę budowania i prowadzenia zespołu kreatywno-strategicznego.
Co oferujemy:
Zatrudnienie w formie: umowy o pracę;
Wynagrodzenie w przedziale 8 530 – 11 190 PLN brutto – w zależności od Twojego doświadczenia i praktycznej wiedzy;
Roczną premię za zrealizowanie celów (za rok 2024, maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej w firmie, wyniosła ponad 26 000 brutto);
Przejrzysty system wynagrodzeń. Co roku publikujemy na naszym blogu najnowsze widełki wynagrodzeń;
Pracę w elastycznym modelu hybrydowym – osoby z Łodzi i okolic: 2 razy w tygodniu praca w biurze, osoby z całej Polski – praca w biurze 6 dni w ciągu kwartału;
Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10;
39 godzinny tydzień pracy – jeśli wszystko idzie zgodnie z planem w piątki pracujemy godzinę krócej;
Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, możliwość zakupu w atrakcyjnej cenie karty sportowej i ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenie grupowe;
Możliwość budowania marki osobistej, dzielenie się wynikami swojej pracy w źródłach zewnętrznych jak serwisy branżowe, blogi;
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
Udział w konferencjach branżowych jako słuchacz lub prelegent;
Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem w tej tematyce;
Możliwość udziału w konkursach branżowych (m.in.: European Search Awards, Google Premier Partners, Performance Marketing Diamonds, SEM KRK);
Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie oraz kulturę opartą o feedback i odpowiedzialność;
Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów – pracujemy ze znanymi i rozwojowymi brandami;
Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami konkursów: Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi, Pracodawca Godny Zaufania, People Innovation, Dobrostars oraz licznych konkursach branżowych.
Przebieg rekrutacji:
01
Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś/aś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny, jeśli rekrutacja tego wymaga).
02
Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.
03
W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.
04
Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.
🍀 W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:
Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska
Business Development Director: Maciej Antczak
Do usłyszenia 😊🍀
Senior Creative Strategist
Senior Creative Strategist