Podróżując po social media pełnisz rolę przewodnika?
Zawsze odnajdujesz najlepsze ścieżki do zaangażowania Fanów?
Chętnie odkrywasz nowe kanały social media i nie boisz się wyzwań?
W swoim albumie masz wiele slajdów z imponującymi widokami efektów kampanii w sieci?
Nie czekaj na ostatni pociąg - już teraz wyślij do nas swoje zgłoszenie i eksploruj z nami Social Media.
Po 3 miesiącach:
- Będziesz po wszystkich szkoleniach produktowych;
- Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
- Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- Skorzystasz z Bluepakietu – wewnętrznego programu wsparcia Pracowników obejmującego m.in. sport, rekreację, aktywność kulturalną itp.;
- Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
Po 6 miesiącach:
- Zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu ciekawych projektów social media dla znanych marek;
- Podniesiesz kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z social media, e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce;
- Będziesz uczestniczył w konferencjach jako słuchacz, a nawet może jako prelegent.
Po 12 miesiącach:
- Będziesz pełnoprawnym uczestnikiem systemu premiowego w Bluerank;
- Otrzymasz możliwość awansu;
- Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- Zbudujesz swoją markę zawodową;
- Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- Będziesz miał możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
- Utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Jako przewodnik wyprawy social media będziesz:
- Prowadzić projekty social media dla Klientów agencji;
- Odpowiadać za interaktywne działania komunikacyjne dla marek z różnych branż;
- Kontaktować się z Klientami w zakresie prowadzonych działań;
- Współpracować z działem Client Service;
- Współtworzyć strategie obecności marek w social media, integrujących wiele narzędzi i kanałów;
- Współpracować z działem kreacji i zewnętrznymi podwykonawcami;
- Przygotowywać raporty z prowadzonych działań.
Wymagany ekwipunek:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Ciekawe projekty social media w portfolio;
- Wiedza z zakresu marketingu internetowego, ePRu i social media;
- Praktyczna znajomość narzędzi do: tworzenia płatnych reklam w social media, social listeningu, zarządzania obecnością marek w social media;
- Aktywne śledzenie trendów z obszaru interactive;
- „Lekkie pióro” i bezbłędna znajomość zasad ortografii i interpunkcji;
- Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- Twórcze myślenie, własna inicjatywa i głowa pełna pomysłów;
- Komunikatywność;
- Lojalność, zorganizowanie i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2018 Winner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji;
- Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów.
Nie czekaj i już dziś poszerzaj z nami mapę marek w social media!
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.