Creative Social Media Manager
Centrum, Warszawa +2 Lokalizacje
BOCCO
Wyobraź sobie, że możesz stać się częścią nowej marki premium, zanim jeszcze ujrzy światło dzienne. Pracujemy nad wyjątkowym konceptem w kategorii home & garden, a za sterami stoją doświadczeni specjaliści z e-commerce, którzy wiedzą, jak budować rozpoznawalne marki. To szansa na wejście w rolę, która łączy ambicje, odpowiedzialność i prawdziwe projekty — od samego początku. Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoja kreatywność i zapał będą miały znaczenie, właśnie je znalazłeś.
Kogo szukamy?
Osoby, która zwinnie, estetycznie i strategicznie poprowadzi nasze kanały społecznościowe, budując silny wizerunek marki premium oraz inspirującą społeczność wokół marki BOCCO. Jeśli social media to Twoja codzienność, wiesz, co trenduje, potrafisz pisać clickbaitami i masz głowę pełną pomysłów na aktywacje i posty - czytaj dalej.
Jesteśmy startupem, więc naszą kulturę pracy najlepiej oddaje stwierdzenie “wszystkie ręce na pokład”. Nie ociągamy się, działamy na wszystkich frontach i chcemy pracować z osobą, która ma podobne podejście do pracy.
Co będziesz robić:
wymyślać i realizować angażujące treści na SoMe:
opracowywać koncepcje i kalendarz publikacji na podstawie kalendarza marketingowego
tworzyć i publikować z focusem na Instagram, ale pamiętać też o Facebooku, Pintereście, YouTube
briefować grafików zgodnie z brandbookiem marki i Twoją koncepcją posta
współtworzyć kampanie: brandowe, produktowe i sezonowe aktywacje wspierające sprzedaż
śledzić aktualne trendy contentowe, popkulturowe i technologiczne
monitorować wszelkie działania konkurencji i rekomendować
stale reaserchować obszary: architektury, designu, projektowania wnętrz
ściśle współpracować z działem marketingu i produktu
współpracować z zespołem performance przy kampaniach płatnych
aktywnie uczestniczyć w projektach z markami, ambasadorami, influencerami i partnerami zewnętrznymi
raportować i analizować wyniki, oraz - co ważne - rekomendować usprawnienia
zarządzać naszymi kanałami SoMe:
samodzielnie prowadzić i moderować profile marki (community management)
reagować na komentarze, wiadomości i interakcje z użytkownikami zgodnie z TOV marki
aktywnie budować relacje i inspirującą społeczność
Idealnie, jeśli:
masz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kanałów social media,
czujesz klimat designu i branży architektonicznej,
masz lekkie pióro, potrafisz dopasować język do TOV marki,
potrafisz samodzielnie zorganizować swoją pracę i pilnować deadlinów,
nie boisz się kamery i chętnie występujesz w stories / reelsach,
zwracasz uwagę na detale, masz wysokie poczucie estetyki,
jesteś osobą kreatywną, myślącą out of the box,
jesteś gotowa/y do pracy zadaniowej i okazjonalnych wyjazdów na nagrania (showroom, eventy, targi, realizacje architektów)
potrafisz pracować w zespole i przyjmować feedback,
lubisz ambitne wyzwania
Co oferujemy?
elastyczne godziny pracy,
pracę zdalną z miejsca zamieszkania,
atmosferę startupu, w której każdy pomysł może stać się projektem w roadmapie
współpracę z bardzo doświadczonymi specjalistami i managerami (kilka biznesów już zrobiliśmy i wszystkie wyszły 🙂)
możliwość pracy przy topowych realizacjach wnętrz w Polsce i za granicą,
kwartalny budżet szkoleniowy,
wynagrodzenie: 10 000 - 12 000 netto B2B / 6 000 - 7 000 netto UoP
kwartalne premie na bazie KPI
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
CV z portfolio prowadzonych kanałów to Twój duży plus na start.