Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem
Świerszcza 2, Warszawa
Bolinieboli Sp. z o.o.
W Klinice Osteo pomagamy pacjentom żyć bez bólu – rzetelnie, z uważnością i w zespole. W naszej współpracy stawiamy na wzajemne zaufanie, inicjatywę i chęć wspólnego działania!
A może Ty lubisz mieć wpływ i marzysz o tym, aby tworzyć miejsce obsługi pacjenta o wyjątkowej jakości, gdzie poziom satysfakcji nie zna granic?! Jeśli tak, to zapraszamy do Kliniki Osteo, bo właśnie teraz poszukujemy:
· Koordynatora Obsługi i Relacji z Pacjentem, który codziennie będzie budował długofalowe relacje z pacjentami oraz dbał o realizację ich cyklu terapii i komfort w Klinice
· Inicjatora z pasją do sprzedaży, który będzie oferował pacjentom pakiety wizyt dopasowane do ich potrzeb i planu leczenia
· Praktyka nastawionego na wysokie standardy obsługi, który wzniesie kontakty z pacjentami między wizytami na wyższy poziom satysfakcji
· Leadera, który weźmie odpowiedzialność za proces obsługi pacjenta oraz jego wdrożenie w Dziale Obsługi Pacjenta
· Mistrza komunikacji, który zaopiekuje obszar stałych kontaktów i przepływu informacji między lekarzami współpracującymi, terapeutami oraz Działem Obsługi Pacjenta
· Sprawnego organizatora, który będzie czuwał nad obiegiem planów terapii, raportów i korespondencji oraz bieżącymi zadaniami administracyjnymi gabinetu
· Współpracownika otwartego na rozwój, z pomysłami jak budować markę własną i kliniki oraz docierać do nowych pacjentów i tworzyć coś więcej niż etat
Czego oczekujemy:
· Min. 1-rocznego doświadczenia na stanowisku wymagającym koordynacji pracy działu i budowania relacji z pacjentami/klientami
· Wysokich zdolności komunikacyjnych oraz czerpania radości z budowania relacji i współdziałania z innymi
· "Żyłki" handlowej i umiejętności sprzedaży produktów/usług do klienta indywidualnego
· Nastawienia na wysoką jakość obsługi, samodzielność w działaniu i poszukiwanie rozwiązań
· Proaktywności, orientacji na cel i bardzo dobrej organizacji pracy
· Obsługi systemów biurowych i pracy w chmurze (Medfile, Microsoft, Google)
Co oferujemy?
· Współpracę opartą na partnerskich relacjach, wzajemnym szacunku i współodpowiedzialności
· Przestrzeń dla Twoich pomysłów i pole do działania we współtworzeniu Działu Obsługi Pacjenta i naszej kliniki oraz budowaniu własnej marki
· Pracę w zaangażowanym i interdyscyplinarnym zespole z poczuciem humoru (osteopaci, fizjoterapeuci, trenerzy, specjaliści)
· Możliwość rozwoju poprzez wzajemne dzielenie się wiedzą, szkolenia oraz mentoring
· Komfortowe warunki i nowoczesny gabinet oraz jasne cele
· Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premia od sprzedaży i satysfakcji pacjentów
Dołącz do miejsca, gdzie pacjent i profesjonalizm są naprawdę na pierwszym miejscu.
Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem
Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem
Świerszcza 2, Warszawa
Bolinieboli Sp. z o.o.