Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem

Obsługa klienta

Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem

Obsługa klienta

Świerszcza 2, Warszawa

Bolinieboli Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż
obsługa pacjenta

Opis stanowiska

W Klinice Osteo pomagamy pacjentom żyć bez bólu – rzetelnie, z uważnością i w zespole. W naszej współpracy stawiamy na wzajemne zaufanie, inicjatywę i chęć wspólnego działania!

A może Ty lubisz mieć wpływ i marzysz o tym, aby tworzyć miejsce obsługi pacjenta o wyjątkowej jakości, gdzie poziom satysfakcji nie zna granic?! Jeśli tak, to zapraszamy do Kliniki Osteo, bo właśnie teraz poszukujemy:


·       Koordynatora Obsługi i Relacji z Pacjentem, który codziennie będzie budował długofalowe relacje z pacjentami oraz dbał o realizację ich cyklu terapii i komfort w Klinice

·       Inicjatora z pasją do sprzedaży, który będzie oferował pacjentom pakiety wizyt dopasowane do ich potrzeb i planu leczenia

·       Praktyka nastawionego na wysokie standardy obsługi, który wzniesie kontakty z pacjentami między wizytami na wyższy poziom satysfakcji

·       Leadera, który weźmie odpowiedzialność za proces obsługi pacjenta oraz jego wdrożenie w Dziale Obsługi Pacjenta

·       Mistrza komunikacji, który zaopiekuje obszar stałych kontaktów i przepływu informacji między lekarzami współpracującymi, terapeutami oraz Działem Obsługi Pacjenta

·       Sprawnego organizatora, który będzie czuwał nad obiegiem planów terapii, raportów i korespondencji oraz bieżącymi zadaniami administracyjnymi gabinetu 

·       Współpracownika otwartego na rozwój, z pomysłami jak budować markę własną i kliniki oraz docierać do nowych pacjentów i tworzyć coś więcej niż etat 

 

Czego oczekujemy:

·      Min. 1-rocznego doświadczenia na stanowisku wymagającym koordynacji pracy działu i budowania relacji z pacjentami/klientami

·      Wysokich zdolności komunikacyjnych oraz czerpania radości z budowania relacji i współdziałania z innymi

·      "Żyłki" handlowej i umiejętności sprzedaży produktów/usług do klienta indywidualnego

·      Nastawienia na wysoką jakość obsługi, samodzielność w działaniu i poszukiwanie rozwiązań

·      Proaktywności, orientacji na cel i bardzo dobrej organizacji pracy

·      Obsługi systemów biurowych i pracy w chmurze (Medfile, Microsoft, Google)

Co oferujemy?

·       Współpracę opartą na partnerskich relacjach, wzajemnym szacunku i współodpowiedzialności

·       Przestrzeń dla Twoich pomysłów i pole do działania we współtworzeniu Działu Obsługi Pacjenta i naszej kliniki oraz budowaniu własnej marki 

·       Pracę w zaangażowanym i interdyscyplinarnym zespole z poczuciem humoru (osteopaci, fizjoterapeuci, trenerzy, specjaliści)

·       Możliwość rozwoju poprzez wzajemne dzielenie się wiedzą, szkolenia oraz mentoring

·       Komfortowe warunki i nowoczesny gabinet oraz jasne cele  

·       Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premia od sprzedaży i satysfakcji pacjentów

 

Dołącz do miejsca, gdzie pacjent i profesjonalizm są naprawdę na pierwszym miejscu.

Oferta dodana: 25.09.2025
Lokalizacja biura

Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem

Aplikuj na ofertę pracy

Koordynator ds. Obsługi i Relacji z Pacjentem

Świerszcza 2, Warszawa

Bolinieboli Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Bolinieboli Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa, ul. Świerszcza 2 (dalej jako "administrator"). Masz... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca