IT Support & Systems Administrator (Salesforce CRM)
Nowa
Obsługa klienta

IT Support & Systems Administrator (Salesforce CRM)

10 000 - 13 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
10 000 - 13 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski C1

polski C2

Automatyzacja procesów

integracje systemów

Google Sheets

Google Workspace

Salesforce

analiza biznesowa

narzędzia automatyzujące

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Do zespołu IT poszukujemy osoby skrupulatnej, bystrej, komunikatywnej i samodzielnej, która wesprze nas w codziennej obsłudze i rozwoju systemów informatycznych, w tym rozwiązywaniu zgłoszeń naszych pracowników (ticketów).


🧩 Praca będzie polegać na:

  • Administracji systemów informatycznych - Salesforce CRM i szeregiem innych aplikacji - zarządzaniem użytkownikami, konfiguracją kont, zakresem ich uprawnień itp.);

  • Udziale w planowaniu procesów biznesowych w firmie, przygotowaniem pod nie wymagań technicznych oraz ich realizacji;

  • Wdrażaniu nowych funkcjonalności m.in. automatyzacji z użyciem Salesforce Flows, Make;

  • Integracji nowych narzędzi;

  • Sprawowaniu pieczy nad porządkiem w modelu danych;

  • Generowaniu raportów i analizie danych;

  • Bieżącym wsparciu użytkowników.


✅ Wymagania:

  • Dobra znajomość administracji CRM Salesforce (ewentualnie innego systemu CRM / ERP);

  • Doświadczenie w administracji innych systemów i/lub wsparciu technicznym;

  • Sprawne posługiwanie się arkuszami Google Sheets / Excel;

  • Samodzielność i chęć uczenia się, także z wykorzystaniem dostępnych w sieci materiałów;

  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, wielozadaniowość, szybkość adaptacji do zmian;

  • Dobra organizacja pracy, umiejętność trafnej oceny priorytetów;

  • Swoboda w komunikacji, wysoka kultura osobista;

  • Dobra znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji, aktywne uczestnictwo w spotkaniach).


✅ Mile widziane doświadczenie:

  • architekta rozwiązań Salesforce i/lub w programowaniu w APEX lub Java;

  • z narzędziami takimi jak Front, Calendly, Make, Zapier, Google Workspace, Slack, wirtualna centralka, systemy ticketowe (np. Jira, ServiceNow);

  • w nadzorowaniu projektów prowadzonych z zewnętrznymi podmiotami jak agencje deweloperskie;

  • W integracji Salesforce z innymi systemami / aplikacjami.


🤝 Co oferujemy:

  • W pełni zdalną pracę, swobodną atmosfera w zespole, elastyczne godziny;

  • Płatny urlop przy umowie B2B;

  • Wsparcie w rozwoju umiejętności administrowania systemów;

  • Realny wpływ na codzienną pracę firmy i rozwój struktury IT;

  • Pracę w szybko rosnącej i dynamicznej firmie, aspirującej do pozycji lidera na rynku wynajmu mieszkań;

  • Dostępne opcje Karty MultiSport i MultiLife.


📝 Proces rekrutacji

Proces rekrutacji składa się z dwóch etapów – oba odbywają się zdalnie:

  1. Rozmowa telefoniczna (ok. 15–30 minut) – krótkie poznanie się, omówienie doświadczenia i oczekiwań.

  2. Spotkanie online ( ok. 60 minut) – rozmowa techniczna z członkiem zespołu IT, podczas której sprawdzimy wiedzę praktyczną i dopasowanie do roli.


📌 Prosimy o dopisanie w zgłoszeniu, ile lat doświadczenia masz w administracji Salesforce.

10 000 - 13 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ