Customer Support Advisor
Nowa
Obsługa klienta

Customer Support Advisor

Warszawa
6 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 800 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

customer service

customer support

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kariera w Booksy oznacza bycie częścią globalnego zespołu, który koncentruje się na pomaganiu ludziom na całym świecie czuć się świetnie każdego dnia. Od wspierania przedsiębiorców w budowaniu udanych biznesów, po pomoc ich klientom w organizowaniu chwil dla siebie – naszą misją jest pomaganie ludziom w rozwijaniu się i fantastycznym samopoczuciu.


Praca w dynamicznie zmieniającym się środowisku scale-up, gdzie panuje pewien chaos, a zasoby są ograniczone, nie jest dla każdego. Jeśli lubisz jasne ścieżki kariery i gotowe rozwiązania, to pewnie nie będziemy idealnym miejscem dla Ciebie. Ale jeśli cenisz sobie kreatywność, elastyczność i możliwość realnego wpływu – pokochasz pracę w Booksy!


W związku z rosnącą skalą i złożonością naszego biznesu, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Support Advisor.


Oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe (Umowa o Pracę): 5000 zł brutto/mies. oraz premia (średnia miesięczna premia wypłacana w 2024 r. na stanowisku CS Advisor wynosiła 1800 zł brutto)
  • Pracę w pełni zdalną – jesteśmy dumni z tego, że tworzymy globalny, rozproszony zespół
  • Prywatna opieka medyczna Allianz (dofinansowana przez firmę – różne pakiety do wyboru)
  • Karta Multisport (dobrowolna, niedofinansowana – różne opcje do wyboru)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie PZU (dobrowolne, niedofinansowane)
  • Pethelp – wsparcie w opiece nad zwierzętami (dobrowolne, niedofinansowane)
  • Konsultacje online z psychologiem Booksy (w pełni finansowane przez firmę)
  • Zajęcia online z języka angielskiego
  • Narzędzia wspierające wellbeing (Worksmile i Officevibe)
  • Inicjatywy zespołu Happiness Team


Twoje zadania:

  • Rozwiązujesz sprawy klientów, podczas kontaktów przychodzących, poprzez telefon, e-mail, czat, social media
  • Wykonujesz kontakty wychodzące do klientów w celu udzielenia informacji lub uzyskania informacji potrzebnych do rozwiązania sprawy
  • Obsługujesz klientów, w sposób zapewniający rozwiązanie jak największej liczby spraw przy pierwszym kontakcie
  • Udzielasz klientom informacji o sposobie działania oraz funkcjonalności Booksy Biz oraz Booksy dla Klientów
  • Udzielasz klientom informacji na temat subskrypcji, faktur i płatności
  • Proponujesz rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów, w zakresie możliwym do dostarczenia przez Booksy


Aplikuj, jeśli:

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta / contact center w ruchu przychodzącym
  • Masz doświadczenie w branży technologicznej (mile widziane)
  • Znasz język polski na poziomie C2 lub natywnym
  • Znasz język angielski na poziomie B1 (mile widziane)
  • Lubisz rozmawiać z klientami
  • Posługujesz się lekkim piórem i poprawną polszczyzną
  • Znasz i umiesz stosować techniki komunikacji i perswazji
  • Masz zdolność analizy i rozwiązywania problemów
  • Szybko się uczysz i adaptujesz się do nowych sytuacji
  • Koncentrujesz się na osiągnięciu celów
  • Lubisz pracować w zespole



_____


Nasze zaangażowanie w różnorodność i integrację:

Pracujemy w niezwykle kreatywnej i różnorodnej branży, dlatego zależy nam na tworzeniu środowiska, w którym każdy czuje się mile widziany. Doceniamy unikalne doświadczenia i perspektywy, dlatego zapewniamy równe szanse wszystkim kandydatom.

Jeśli masz jakiekolwiek potrzeby związane z dostępnością lub wymagasz dostosowań w procesie rekrutacyjnym, skontaktuj się z nami pod adresem belonging@booksy.com – chętnie Cię wesprzemy!

6 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

6 800 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Customer Care Specialist (Dutch or German Speaking)

Nowa
GoFundMe
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Detail oriented
Ownership
proactivity
Nowa

Customer Onboarding Specialist

Nowa
AUTENTI sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
prowadzenie szkoleń
Microsoft Office PowerPoint
customer service
Nowa

Customer Service with German (dialekt szwajcarski)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
konsultant
Nowa

Specjalista ds. Uprawnień/ Specjalistka ds. Uprawnień

Nowa
Santander Consumer Bank
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
IT support
obsługa klienta
Nowa

Product Expert

Nowa
12 000 - 18 000 PLN/mies.
Text
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
JavaScript
customer service
HTML
Nowa