Kariera w Booksy oznacza bycie częścią globalnego zespołu, który koncentruje się na pomaganiu ludziom na całym świecie czuć się świetnie każdego dnia. Od wspierania przedsiębiorców w budowaniu udanych biznesów, po pomoc ich klientom w organizowaniu chwil dla siebie – naszą misją jest pomaganie ludziom w rozwijaniu się i fantastycznym samopoczuciu.
Praca w dynamicznie zmieniającym się środowisku scale-up, gdzie panuje pewien chaos, a zasoby są ograniczone, nie jest dla każdego. Jeśli lubisz jasne ścieżki kariery i gotowe rozwiązania, to pewnie nie będziemy idealnym miejscem dla Ciebie. Ale jeśli cenisz sobie kreatywność, elastyczność i możliwość realnego wpływu – pokochasz pracę w Booksy!
W związku z rosnącą skalą i złożonością naszego biznesu, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Retention Advisor.
- Wynagrodzenie podstawowe (Umowa o Pracę): 5000 zł brutto/mies. oraz premia (średnia miesięczna premia wypłacana w 2024 r. na stanowisku CS Retention Advisor wynosiła 1800 zł brutto)
- Pracę w pełni zdalną – jesteśmy dumni z tego, że tworzymy globalny, rozproszony zespół
- Prywatna opieka medyczna Allianz (dofinansowana przez firmę – różne pakiety do wyboru)
- Karta Multisport (dobrowolna, niedofinansowana – różne opcje do wyboru)
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie PZU (dobrowolne, niedofinansowane)
- Pethelp – wsparcie w opiece nad zwierzętami (dobrowolne, niedofinansowane)
- Konsultacje online z psychologiem Booksy (w pełni finansowane przez firmę)
- Zajęcia online języka angielskiego
- Narzędzia wspierające wellbeing (Worksmile i Officevibe)
- Inicjatywy zespołu Happiness Team
- Wykonujesz kontakty telefoniczne do salonów w celu przekonania do wycofania rezygnacji z usług Booksy lub zapobiegnięcia rezygnacji
- Aktywizujesz salony tak, aby ich profile Booksy, zachęcały klientów do rezerwacji jak największej liczby wizyt online
- Udzielasz salonom informacji o sposobie działania oraz funkcjonalności Booksy dla Biznesu oraz Booksy dla Klientów
- Udzielasz salonom informacji na temat subskrypcji, faktur i płatności
- Proponujesz rozwiązania dostosowane do potrzeb salonów w zakresie możliwym do dostarczenia przez Booksy
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze retencji, telesprzedaży lub pracy na projektach cross/ up-sellingowych
- Masz doświadczenie w branży technologicznej (mile widziane)
- Znasz język polski na poziomie C2 lub natywnym
- Znasz język angielski na poziomie B1 (mile widziane)
- Lubisz rozmawiać z klientami
- Posługujesz się lekkim piórem i poprawną polszczyzną
- Znasz i umiesz stosować techniki komunikacji i perswazji
- Szybko się uczysz i adaptujesz się do nowych sytuacji
- Koncentrujesz się na osiągnięciu celów
- Lubisz pracować w zespole
_____
Nasze zaangażowanie w różnorodność i integrację:
Pracujemy w niezwykle kreatywnej i różnorodnej branży, dlatego zależy nam na tworzeniu środowiska, w którym każdy czuje się mile widziany. Doceniamy unikalne doświadczenia i perspektywy, dlatego zapewniamy równe szanse wszystkim kandydatom.
Jeśli masz jakiekolwiek potrzeby związane z dostępnością lub wymagasz dostosowań w procesie rekrutacyjnym, skontaktuj się z nami pod adresem belonging@booksy.com – chętnie Cię wesprzemy!