Zarządzanie kampaniami Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, w ramach budżetu, przygotowanie i prezentacja raportów analitycznych (np. Looker).
Praca z systemem CMS (Wordpress) w zakresie publikacji treści oraz podstawowej administracji.
Projektowanie i wysyłanie kampanii mailingowych w systemie CRM.
Wsparcie w publikowaniu i zarządzaniu treściami na platformach społecznościowych takich jak Meta, YouTube, Pinterest oraz LinkedIn zgodnie z harmonogramem.
Współtworzenie planu publikacji treści w mediach społecznościowych we współpracy z Content Managerem.
Współpraca z innymi działami firmy.
Współpraca i koordynacja działań z firmami zewnętrznymi (np. agencje reklamowe).
🤚 Oczekiwane kompetencje:
Znajomość i zainteresowanie obszarami digital marketingu (e-mail marketing, content marketing, social media).
Praktyczna znajomość systemu CMS (Wordpress) oraz narzędzi reklamowych Meta Business Suite.
Dobra znajomość pakietu MS365.
Znajomość języka angielskiego.
Prawo jazdy kategoria B.
Mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych (np. Canva).
Mile widziana znajomość narzędzi do analizowania danych statystycznych z mediów społecznościowych (np. Buffer, NapoleonCat).
Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z różnymi działami firmy.
Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
🎁 Oferujemy:
Możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym.
Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt.
Nowoczesne narzędzia pracy, niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.