- Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Prowadzenie kampanii online - (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta)
- Analiza danych i Google Analytics
- Zorientowanie na szczegóły, rozwiązywanie problemów, umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
- Angielski C1
- Praca zdalna lub w Gliwicach
- Szybki proces rekrutacyjny
Pracując z nami, możesz liczyć na zaufanie do Twoich decyzji, dużą swobodę w pracy oraz zgrany zespół, który wymienia się wiedzą. Dbamy o partnerskie relacje, nieustanny rozwój i wysoką jakość produktów. Jeśli to cenisz, to Brainhub będzie właściwym partnerem do współpracy.
Poszukujemy osoby, która posiada minimum 3 lata doświadczenia w roli Digital Marketera lub na podobnym stanowisku. To ktoś, kto potrafi skutecznie działać w kilku wątkach jednocześnie i dobrze czuje się w zadaniach wymagających context-switchingu. Super, jeśli zawodowe radzenie sobie z problemami i poszukiwanie rozwiązań to Twój konik. Jeszcze lepiej, jeśli używasz do tego swoich zdolności analitycznych.
- Odpowiadać za tworzenie i wdrażanie internetowych kampanii reklamowych
- Mieć wpływ na zarządzanie oraz modyfikację bieżących kampanii w celu zwiększenia ich efektywności
- Analizować oraz przygotowywać raporty w celu optymalizacji kampanii
- Projektowaćj i wdrażać automatyzację marketingu oraz zarządzać leadami w user.com i Pipedrive
- Współpracować z naszą zewnętrzną agencją w zakresie tworzenia pomysłów na kampanie i osiągania wyników zgodnych z celami Brainhuba
- Analizować i sporządzać rekomendacje w oparciu o raporty Google Analytics oraz zarządzać konfiguracją GTM (Google Tag Manager)
- Współpracować z contentowcami i specjalistami od business developmentu nad tworzeniem angażujących kampanii, tak, aby zwiększyć rozpoznawalność Brainhuba i przyciągnąć dopasowane leady (przyjdą Ci tu z pomocą m.in. nasze webinary i podcasty)
- Współpraca z zespołem Employer Brandingu przy promowaniu ofert pracy i znajdowaniu najlepszych talentów, dopasowanych do projektów i klimatu Brainhuba
- Posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku Digital Marketera (lub pokrewnych, takich jak: Digital Marketing Analyst, Digital Marketing Strategist)
- Masz praktykę w prowadzeniu kampanii online (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta)
- Posiadasz znajomość oraz doświadczenie w pracy z takimi narzędziami jak; Google Ads, LinkedIn, Google Tag Manager
- Masz doświadczenie w pracy i tworzeniu raportów w Google Analytics (najlepiej GA4)
- Wiesz w jaki sposób wyciągać wnioski, a następnie wysuwać rekomendacje w oparciu o analizę danych
- Bierzesz odpowiedzialność za procesy i zadania, starasz się znaleźć rozwiązania oraz posiadasz umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
- Płynnie komunikujesz się w j. angielskim - co najmniej na poziomie C1.
- Posiadasz certyfikat Google Ads (mile widziane)
- Prowadziłeś kampanie full funnel, budując lejek od awareness stage aż do konwersji
- elastyczny czas pracy,
- stawiamy na spokojne i płynne wdrożenie się do roli oraz firmy. Nasz proces onboardingu jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb.
Wierzymy, że będąc osobą w tej roli nadal stawiasz na swój rozwój. Chcemy Ci w tym pomóc, więc oferujemy wiele możliwości doskonalenia umiejętności adekwatnych do pełnionej roli (szkolenia, warsztaty wewnętrzne i zewnętrzne), w tym:
- fundusz szkoleniowy do wykorzystania na własny rozwój
- wsparcie domeny satysfakcji
- biblioteka wewnętrzna, która jest na bieżąco wzbogacana o nowe pozycje,
- lekcje języka angielskiego (100% dofinansowania).
1. Jeśli Twoje doświadczenie będzie szło w parze z naszymi potrzebami, podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zadamy Ci kilka pytań o Twoje doświadczenie i motywację.
2. Następnie przygotujemy dla Ciebie zadanie i poprosimy o przesłanie rozwiązania.
3. W ostatnim etapie zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną z Karoliną z teamu rekrutacyjnego oraz Marcjanną, która pełni rolę Head of Marketing w Brainhub.