Oferty
Digital Marketer
Marketing

Digital Marketer

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

LinkedIn Ads

Google Analytics

Meta

Google Ads

Opis stanowiska

  • Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Prowadzenie kampanii online - (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta)
  • Analiza danych i Google Analytics
  • Zorientowanie na szczegóły, rozwiązywanie problemów, umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
  • Angielski C1
  • Praca zdalna lub w Gliwicach
  • Szybki proces rekrutacyjny


Dlaczego warto z nami pracować?

Pracując z nami, możesz liczyć na zaufanie do Twoich decyzji, dużą swobodę w pracy oraz zgrany zespół, który wymienia się wiedzą. Dbamy o partnerskie relacje, nieustanny rozwój i wysoką jakość produktów. Jeśli to cenisz, to Brainhub będzie właściwym partnerem do współpracy.


Profil kandydata

Poszukujemy osoby, która posiada minimum 3 lata doświadczenia w roli Digital Marketera lub na podobnym stanowisku. To ktoś, kto potrafi skutecznie działać w kilku wątkach jednocześnie i dobrze czuje się w zadaniach wymagających context-switchingu. Super, jeśli zawodowe radzenie sobie z problemami i poszukiwanie rozwiązań to Twój konik. Jeszcze lepiej, jeśli używasz do tego swoich zdolności analitycznych.


W Brainhubie będziesz:

  • Odpowiadać za tworzenie i wdrażanie internetowych kampanii reklamowych
  • Mieć wpływ na zarządzanie oraz modyfikację bieżących kampanii w celu zwiększenia ich efektywności
  • Analizować oraz przygotowywać raporty w celu optymalizacji kampanii
  • Projektowaćj i wdrażać automatyzację marketingu oraz zarządzać leadami w user.com i Pipedrive
  • Współpracować z naszą zewnętrzną agencją w zakresie tworzenia pomysłów na kampanie i osiągania wyników zgodnych z celami Brainhuba
  • Analizować i sporządzać rekomendacje w oparciu o raporty Google Analytics oraz zarządzać konfiguracją GTM (Google Tag Manager)
  • Współpracować z contentowcami i specjalistami od business developmentu nad tworzeniem angażujących kampanii, tak, aby zwiększyć rozpoznawalność Brainhuba i przyciągnąć dopasowane leady (przyjdą Ci tu z pomocą m.in. nasze webinary i podcasty) 
  • Współpraca z zespołem Employer Brandingu przy promowaniu ofert pracy i znajdowaniu najlepszych talentów, dopasowanych do projektów i klimatu Brainhuba


Dobrze, jeśli:

  • Posiadasz co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku Digital Marketera (lub pokrewnych, takich jak: Digital Marketing Analyst, Digital Marketing Strategist) 
  • Masz praktykę w prowadzeniu kampanii online (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta)
  • Posiadasz znajomość oraz doświadczenie w pracy z takimi narzędziami jak; Google Ads, LinkedIn, Google Tag Manager
  • Masz doświadczenie w pracy i tworzeniu raportów w Google Analytics (najlepiej GA4)
  • Wiesz w jaki sposób wyciągać wnioski, a następnie wysuwać rekomendacje w oparciu o analizę danych
  • Bierzesz odpowiedzialność za procesy i zadania, starasz się znaleźć rozwiązania oraz posiadasz umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku
  • Płynnie komunikujesz się w j. angielskim - co najmniej na poziomie C1.


Świetnie, jeśli:

  • Posiadasz certyfikat Google Ads (mile widziane)
  • Prowadziłeś kampanie full funnel, budując lejek od awareness stage aż do konwersji


Pracuj jak lubisz:

  • elastyczny czas pracy,
  • stawiamy na spokojne i płynne wdrożenie się do roli oraz firmy. Nasz proces onboardingu jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb.


Rozwijaj się z nami!

Wierzymy, że będąc osobą w tej roli nadal stawiasz na swój rozwój. Chcemy Ci w tym pomóc, więc oferujemy wiele możliwości doskonalenia umiejętności adekwatnych do pełnionej roli (szkolenia, warsztaty wewnętrzne i zewnętrzne), w tym: 

  • fundusz szkoleniowy do wykorzystania na własny rozwój
  • wsparcie domeny satysfakcji
  • biblioteka wewnętrzna, która jest na bieżąco wzbogacana o nowe pozycje,
  • lekcje języka angielskiego (100% dofinansowania).


Proces rekrutacyjny:

1. Jeśli Twoje doświadczenie będzie szło w parze z naszymi potrzebami, podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zadamy Ci kilka pytań o Twoje doświadczenie i motywację.

2. Następnie przygotujemy dla Ciebie zadanie i poprosimy o przesłanie rozwiązania.

3. W ostatnim etapie zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną z Karoliną z teamu rekrutacyjnego oraz Marcjanną, która pełni rolę Head of Marketing w Brainhub.

Sprawdź podobne oferty pracy

Middle PPC Specialist

Nowa
GR8 Tech
Poland (Remote)
, Praca zdalna
Zdalnie
advertising
Google Ads
Google Analytics
Nowa

Creative Strategist (part-time)

Nowa
tribe47
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
creative
content marketing
Nowa

Digital Marketer

Nowa
Brainhub Sp. z. o. o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
LinkedIn Ads
Google Ads
Meta
Nowa

Automation Manager

Nowa
14 000 - 18 000 pln
Dietly
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
Retool
bazy danych
Make
Nowa

Samodzielny T-Shaped Content Specjalista

Nowa
Wall Printers
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
content marketing
Facebook Ads
digital marketing
Nowa