Remedium.md to innowacyjna platforma cyfrowa dedykowana społeczności medycznej – lekarzom, farmaceutom, pielęgniarkom, ratownikom medycznym i studentom kierunków medycznych. Budujemy kompleksowy ekosystem, wspierający ich w codziennej pracy zawodowej. Naszych klientów wspieramy w komunikacji realizowanej do lekarzy digital native.
Rok do roku rośniemy 2-krotnie, w związku z tym szukamy obecnie 3 Key Account Managerów/Sales Managerów, którzy dołączą do naszego zespołu.
W kolejnych latach nasza grupa docelowa będzie zyskiwała na wartości dla naszych klientów, co wynika wprost z demografii. Proces ten jest coraz bardziej zauważalny dla firm farmaceutycznych, które decydują się na realizację działań digitalowych skierowanych do tej grupy właśnie przez Remedium, jako lidera tej kategorii.
- Mają doświadczenie w sprzedaży produktów cyfrowych do klientów z rynku pharma/med-tech lub mają doświadczenie w sprzedaży kampanii digitalowych
- Dobrze odnajdują się w procesie sprzedażowym skierowanym do korporacji
- Rozumieją “digital” i odnajdują się w cyfrowym świecie
- Mają doświadczenie w tworzeniu ofert, również “szytych na miarę”
- Mile widziane będzie doświadczenie w branży farmaceutycznej, znajomość rynku i specyfiki reklamy kierowanej do HCP.
- Cenią otwartą komunikację i szczerość oraz potrafią swobodnie dzielić się pomysłami oraz konstruktywnie wyrażać swoje opinie
- Będą podzielać nasze wartości: prawda i szacunek wobec nas i naszych klientów, fun z tego co robimy, dokładność i uważność, zaangażowanie
- Osoby posiadające min. 5-letnie doświadczenie w sprzedaży do klientów korporacyjnych na rynku farmaceutycznym (ew. med-tech, medycznym, life-science lub digitalowym, mediowym bądź e-commercowym)
- Osoby w pełni samodzielne, które na bazie otrzymanych informacji dot. zadania, zrealizują powierzone zadanie od A do Z przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi
- Atutem będzie sprawne poruszanie się w świecie marketingu online
- Prowadzenie sprzedaży doradczej i realizacja procesu sprzedażowego od A do Z
- Prowadzenie komunikacji z klientami, opieka nad klientem
- Skrupulatne raportowanie działań sprzedażowych w CRM
- Realizacja spotkań online lub na żywo w miejscach wyznaczonych przez klientów, głównie w Warszawie
- Współpraca z innymi sprzedawcami w teamie
- Komunikacja dotycząca realizowanych projektów z innymi zespołami w firmie
Co ważne - do każdego projektu masz wsparcie dedykowanego PM, który odpowiada za realizację kampanii i przygotowanie dla Ciebie raportów oraz podsumowań, z którymi możesz wracać do klienta.
- Tworzymy największą platformę dla lekarzy w Polsce, możesz być częścią tego procesu
- Jesteśmy zespołem młodych ludzi pełnych pasji do medycyny i digital marketingu
- Stawiamy na jasną i prostą komunikację wewnątrz zespołu, opartą o wzajemny szacunek
- Posiadamy innowacyjny produkt, z którym dobrze się pracuje
- Stawiamy na pracę zdalną i elastyczny czas pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie (14.000 netto) i prosty system premiowy (indywidualny i zespołowy), który pozwoli na osiąganie średnich zarobków na poziomie 16.000-25.000, w myśl zasady - im lepsze wyniki, tym wyższe wynagrodzenie
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy w pełni zdalnej lub z warszawskiego biura
- Środowisko sprzyjające rozwojowi i kreatywnemu myśleniu
- Zgrany, świetnie rozumiejący się zespół specjalistów pracujących w zespołach
- Onboarding i pomoc dedykowanego “buddy”
- Dostęp do platform szkoleniowych i edukacyjnych (cały dział Sales musi ukończyć DIMAQ)
- Zapewnienie rozwiązań technologicznych niezbędnych do wykonywania pracy
- czujesz się sprzedawcą z “krwi i kości”
- wpisujesz się w minimalne kryteria ww. profilu osoby, której szukamy (jeśli jesteś bardziej doświadczony/a lub widzisz się w tej roli, ale masz doświadczenia z innej branży - nie rezygnuj, jesteśmy otwarci!)
- umiesz zarządzać sobą w czasie i priorytetyzować zadania
- umiesz współpracować z innymi
- nie boisz się wyzwań, nie wstydzisz porażek i jesteś otwarty/a na eksperymenty
- dobrze odnajdujesz się w nowych technologiach
- rozmowy rekrutacyjnej
- płatnego zadania rekrutacyjnego
- końcowej rozmowy rekrutacyjnej