Specjalista ds. Social Media
Żwirki i Wigury 2, Dęblin
Brands Manago
Specjalista ds. Social Media
Cześć, jesteśmy IdoMods - agencją marketingową oraz software housem.
Przez łączenie kompetencji IT i Marketingu jesteśmy partnerem technologicznym sklepów internetowych opartych o platformę IdoSell.
[O NAS]
Współpracujemy z małym, średnim i dużym biznesem, m.in. liderami branż, tj. zoologia (ZooArt.com.pl), beauty (NDA, obuwnicza (ButyOlivier.pl), wędkarska (SklepWedkarski.pl), modowa (Verostilo.com), drony (MegaDron.pl).
Prowadzimy kampanie reklamowe w ponad 12 krajach europejskich o średnim budżecie miesięcznym 2 mln zł.
Dla przykładu, jednym z większych projektów na horyzoncie w dziale IT jest stworzenie aplikacji mobilnej dedykowanej sklepom na IdoSell.
[KOGO POSZUKUJEMY]
Do naszego zespołu szukamy specjalisty social media, który żyje tym, co dzieje się w sieci i potrafił tworzyć treści przyciągające uwagę oraz budujące zaangażowanie. Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie wytycznych od klienta i przekuwanie ich w atrakcyjne publikacje – przygotujesz propozycje postów wraz z grafikami i krótką formą filmików, omówisz je z klientem, a następnie opublikujesz na Facebook i Instagram.
Dla naszych klientów tworzymy posty, rolki, stories oraz kampanie reklamowe, a także realizujemy akcje specjalne – konkursy, serie tematyczne i akcje sezonowe. Pracujemy w Canva i Figma.
Szukamy osoby samodzielnej, kreatywnej i odważnej w działaniu, z lekkim piórem, wyczuciem trendów i otwartej na testowanie nowych formatów.
Inne nazwy tego stanowiska to:
– Social Media Manager
– Media Community Specialist
– Social Media Consultant
– Media Planner
- Social Media Content Creator
[JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?]
Dział HR nie bierze w nim udziału, dlatego każdy etap rekrutacji przejdziesz bezpośrednio z doświadczonym specjalistom, który będzie w stanie określić, czy masz odpowiednie umiejętności, żeby sprawdzić się na stanowisku, na które aplikujesz.
1) Aplikuj w tym ogłoszeniu, a w odpowiedzi otrzymasz link do krótkiego formularza, w którym znajdują się podstawowe pytania.
2) Jeśli Twoje odpowiedzi spełnią wymagania z ogłoszenia otrzymasz zaproszenie do spotkania stacjonarnego w naszym biurze.
3) Podczas spotkania otrzymasz kilka zadań praktycznych oraz omówimy kolejne kroki.
4) Witamy w zespole! ^^
[JAK WYGLĄDA WDROŻENIE DO PRACY?]
Na podstawie naszych doświadczeń wiemy, że wdrożenie do pracy trwa od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy. Jeśli serio kręci Cię marketing i myślisz o nim na poważnie, to praca u nas będzie świetną szansą na zdobycie wartościowego i praktycznego doświadczenia!
Siedziba naszej firmy jest w Dęblinie, gdzie znajduje się węzeł kolejowy z bardzo dobrym połączeniem do Lublina, Warszawy, Radomia, a więc z dojazdami nie powinno być problemów.
Poszukiwane kompetencje:
Jesteś kreatywny/a, wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz i nie boisz się nowych wyzwań.
Nie boisz się rozmawiać z ludźmi.
Czytanie ze zrozumieniem, umiejętność wyciągania wniosków.
Bardzo dobra obsługa komputera.
Znajomość trendów w social media - wiesz co jest na topie.
Mile widziane kompetencje, ale nie wymagane:
Doświadczenie na podobnym stanowisku. Koniecznie podkreśl to podczas rozmów.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie, dowolną formę współpracy (UoP, UZ, B2B).
Pracę przy dużych projektach, co przyniesienie unikalne doświadczenie.
Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to, jak wygląda firma, w której pracujesz.
Wewnętrzne integracje (wigilia firmowa z prawdziwym Mikołajem z bieguna północnego).
Brak dresscode i pyszna kawusia a dla chętnych z mlekiem.
Elastyczne godziny pracy 7:00 - 9:00 od poniedziałku do piątku.
Brak wymuszonych nadgodzin, jak to wygląda we wszystkich Januszexach
Biurko, krzesło, komputer i monitor;
Klimatyzację w lato i grzejnik w zimę ^^
Specjalista ds. Social Media
Specjalista ds. Social Media
Żwirki i Wigury 2, Dęblin
Brands Manago