Long-Form Content Lead (Podcasts, Webinars, YouTube)
Nowa
Marketing

Long-Form Content Lead (Podcasts, Webinars, YouTube)

10 000 - 15 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
10 000 - 15 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

social media

content marketing

Video

media

webinary

podcasty

long-form content

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

BRAVE.courses to lider edukacji online w Polsce i współtwórca przełomowych kursów takich jak AI_devs™, AI_managers™, 10xDevs™, AI_marketers™, AI Product Heroes™, Excel AI™ czy Building Ads with Barry™.


Co nas wyróżnia? Kursy BRAVE opierają się na praktycznych projektach i wspólnej nauce w społeczności - dzięki temu kończy je aż 50-80% uczestników, podczas gdy standardowe kursy online bazujące na samym oglądaniu filmów notują zaledwie 5-10% ukończalności.


Pracując w BRAVE, realnie zmieniasz życie tysięcy osób rozwijających kompetencje w AI, marketingu i nowych technologiach.


Nasze osiągnięcia:

  1. Prekursor i lider edukacji AI w Polsce – jeden z naszych kursów, AI_devs, to obecnie największy i najpopularniejszy kurs online w Polsce (10 000+ absolwentów!)
  2. 35 mln zł przychodu w ciągu 3 lat i wzrost 100% rok do roku
  3. Cel 1 000 000 studentów do 2030 roku (mamy na to pomysł)


Działamy jak "Universal Music Group edukacji online" - łączymy siły z topowymi ekspertami i tworzymy kursy, które robią furorę nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie!


Dołącz do BRAVE jako Long-form Content Lead i twórz podcasty, webinary oraz edukacyjne formaty YouTube z topowymi ekspertami.


  1. Tworzysz scenariusze podcastów, webinarów, testimoniali, VSLs i edukacyjnych filmów na YouTube – we współpracy z autorami kursów. Odpowiadasz za mięsiste pokrycie merytoryką, ale również za wciągające flow, kładąc szczególny nacisk na pierwsze minuty.
  2. Proponujesz tytuły bazując na researchu grupy docelowej i trendach, ale nie zapominasz o uchwyceniu unikalnego podejścia do tematu danego autora.
  3. Ściśle współpracujesz z autorem kursu (potrafisz przedstawić i obronić swój pomysł bazując na dogłębnym zrozumieniu grupy docelowej) oraz z zespołem (briefujesz wymagania i feedbackujesz pracę tak, żeby efekt był zgodny z Twoim zamysłem).
  4. Masz obsesję ORGANICZNEGO przebijania się przez algorytmy, patrząc nie tylko na wyświetlenia, ale przede wszystkim na zaangażowanie, komentarze, udostępnienia i wychodzenie SPOZA BAŃKI AUTORA – ciagle myślisz jak pomóc autorowi dotrzeć tymi treściami do NOWYCH osób zamiast taplania się ciągle w tym samym sosiku.
  5. Tworzysz struktury prezentacji webinarowych i dbasz o odpowiednie osadzenie części sprzedażowych we flow (ta część wymaga zazwyczaj dokładnego rozpisania).
  6. Rozumiesz, że nie chodzi tu o wodotryski w montażu – eksperymentujesz również z super-autentycznymi treściami video bez żadnego montażu. Ciagle myślisz jak dać jeszcze większą wartość i tworzyć po prostu dobre mięcho.
  7. Alex Hormozi, Dara Denney, Andrew Huberman, Steven Barlett – co najmniej jedno nazwisko coś Ci mówi.
  8. Masz doświadczenie w produkcji podcastów, webinarów lub kanału na YouTube o charakterze edukacyjnym – załącz linki do swoich projektów do CV.
  9. Znasz język angielski na poziomie B2 lub lepiej.


Czego nie musisz robić:

❌ Nie musisz postować w social media – od tego jest Head of Social.

❌ NIe musisz montować ani osobiście nagrywać – mamy ekipę video.

❌ Nie musisz występować na webinarach czy podcastach jako host – spokojnie, nie musisz zaczynać dnia od skomplikowanego makijażu lub pójścia do barbera 😉 Twoja rola to głównie scenariusz i trafnie dobrany temat.


Co oferujemy:

⏰ Pełny etat – 8 godzin dziennie, 5 dni w tygodniu.

💰 Wynagrodzenie 10 000 - 15 000 zł netto w przypadku B2B lub ekwiwalent w przypadku UZ/UP + premie i podwyżki kwartalne uzależnione od wyników sprzedaży oraz tempa rozwoju Twoich umiejętności.

📄 Umowa B2B/UZ z płatną przerwą w świadczeniu usług lub Umowa o Pracę. 3-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony.

📅 Rozpoczęcie pracy jak najszybciej (najpóźniej od lipca 2025).

☀️ Szacunek dla Twojego czasu wolnego i weekendów.

💪 Ambitny i zgrany zespół, który lubi tę pracę.

🏢 Praca zdalna lub hybrydowa (1-2 dni zdalnie, reszta w komfortowym biurze enStudios przy ul. Głogowskiej 216 w Poznaniu).

📈 Współtworzenie firmy, która realnie zmienia życie tysięcy osób i rozwija się w rekordowym tempie.


Proces rekrutacji:

  1. Zbieranie zgłoszeń – do CV dołącz krótkie uzasadnienie, dlaczego chcesz dołączyć do BRAVE, oraz linki do swoich projektów (to 10-krotnie zwiększy Twoje szanse!)
  2. Odpowiedź mailowa – kontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu 3-4 dni roboczych
  3. Rozmowa kwalifikacyjna – z CEO lub jednym z managerów
  4. Zadanie rekrutacyjne – praktyczne sprawdzenie umiejętności
  5. Finał rekrutacji – wybór kandydata najpóźniej do 30 czerwca
  6. Start pracy – od lipca 2025 lub wcześniej!


Uwaga: Zastrzegamy sobie prawo do przyspieszenia procesu rekrutacji, gdy trafimy na zgłoszenie-perełkę! Zdarza się to często, więc nie zwlekaj – aplikuj już dziś!

Do zobaczenia!

10 000 - 15 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

10 000 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Starszy Specjalista ds. contentu z doświadczeniem w pracy agencyjnej

Nowa
6 000 - 8 000 PLN/mies.
Deweloperni
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
social media
strategiczne planowanie
content marketing
Nowa