kompleksowe wparcie, doradztwo i opieka nad klientami kluczowymi
udział w przygotowaniu i realizacji projektów dotyczących obsługi klientów kluczowych
przygotowywanie, monitorowanie oraz analiza ofert handlowych
wspieranie procesu zarządzania klientami kluczowymi poprzez przeprowadzanie analiz, sporządzanie umów oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji
współpraca wewnętrzna z innymi działami firmy w celu optymalizacji obsługi klientów kluczowych i wzrostu ich satysfakcji
Nasze wymagania
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2)
wykształcenie wyższe kierunkowe
doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
dobra znajomość programu SAP
dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Dynamics CRM
bardzo dobre zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta
Mile widziane
znajomość rynku branży mieszkaniowej
znajomość programu SAP BW
znajomość podstawowych zagadnień prawnych
To oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
dofinansowywanie szkoleń
elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich