Specjalista ds. kampanii reklamowych (Google/FB/LinkedIn Ads)
Marketing

Specjalista ds. kampanii reklamowych (Google/FB/LinkedIn Ads)

Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

LinkedIn Ads

Google Ads

Opis stanowiska

Specjalista ds. kampanii reklamowych (Google/FB/LinkedIn Ads)


📍 Lokalizacja

 Szczecin / Praca hybrydowa

📄 Forma Zatrudnienia

 Pół etatu / Umowa zlecenie / B2B – do ustalenia


Jesteśmy polska firmą technologiczną z ponad 30-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań IT. Współpracujemy z kluczowymi instytucjami publicznymi i dużymi firmami prywatnymi dostarczając im autorskie systemy oparte o AI i zaawansowane technologie informatyczne.

Do naszego zespołu marketingowego szukamy osoby, która czuje się jak ryba w wodzie w kampaniach Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads – i chce mieć realny wpływ na działania performance - w firmie będącej producentem innowacyjnych systemów.


Zakres obowiązków:

 - Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads)

- Dobieranie słów kluczowych i tworzenie struktur kampanii dopasowanych do grup odbiorców

- Weryfikowanie wyników, testowanie wariantów i optymalizacja działań

- Prowadzenie kampanii w ramach założonego budżetu

- Tworzenie raportów i analiz wspierających decyzje marketingowe


Co oferujemy:

– pracę w kreatywnym zespole, który naprawdę lubi to, co robi,

 – możliwość wejścia do świata IT,

 – kartę MultiSport,

 – prywatną opiekę medyczną,

 – pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów,

 – realny wpływ na kształt kampanii i strategie marketingowe,

 – możliwość testowania nowych rozwiązań i narzędzi,

 – elastyczną formę współpracy (umowa zlecenie / B2B),

 – przestrzeń do rozwoju i wymiany wiedzy z doświadczonym zespołem.


Nasze wymagania:

– wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki: marketing internetowy, komunikacja cyfrowa, zarządzanie lub pokrewne,

 – doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads, Facebook Ads i/lub LinkedIn Ads,

 – umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,

 – znajomość dashboardów reklamowych oraz narzędzi do raportowania,

 – kreatywność, samodzielność i zaangażowanie,


📩 Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie – wyślij swoje zgłoszenie na: praca@btc.com.pl lub oznacz osobę, która może być zainteresowana!