Oferty
Specjalista ds. wsparcia procesu sprzedaży (branża IT)
Sprzedaż

Specjalista ds. wsparcia procesu sprzedaży (branża IT)

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

komunikacja

it

sprzedaż

Opis stanowiska

BTC Sp. z o.o.


Od ponad 20 lat oferujemy rozwiązania biznesowe w obszarze bezpieczeństwa i zarządzania IT. Naszą wartością są nasi Klienci, pracownicy, produkty oraz kultura organizacyjna. Wykorzystujemy i tworzymy najnowsze światowe technologie. Współpracujemy z najbardziej innowacyjnymi firmami na świecie. 

Jeżeli chcesz rozpocząć przygodę z branżą IT i masz doświadczenie w sprzedaży – dołącz do naszego zespołu. 


 

Specjalista ds. wsparcia procesu sprzedaży (branża IT)



Zakres obowiązków: 

  • Pozyskiwanie i kwalifikowanie potencjalnych klientów (generowanie leadów) oraz budowanie bazy danych klientów w oparciu o CRM 
  • Badanie potrzeb, umówienie prezentacji i przygotowywanie ofert dla potencjalnego klienta 
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami i utrzymywanie stałego kontaktu z nimi 
  • Monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji
  • Współpraca z działem marketingu 
  • Ciągłe doskonalenie procesów sprzedażowych oraz wiedzy produktowej


Co oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub B2B – wybierz preferowaną dla Ciebie formę zatrudnienia), 
  • Stałe wynagrodzenie, premię comiesięczną, premię kwartalną oraz roczną (wszystkie elementy dokładnie ustalone – zawsze wiesz, jaką premię otrzymasz), 
  • Premia kwartalna zależna jest od wysokości Twojej sprzedaży, 
  • Możliwość wejścia do świata IT, 
  • Wdrożenie stanowiskowe, 
  • Premie okolicznościowe, 
  • Kartę MultiSport, 
  • Prywatną opiekę medyczną, 
  • Szkolenia handlowe, produktowe, z umiejętności komunikacyjnych, 
  • Pracę z wysokiej jakości produktami dla kluczowych polskich podmiotów, 
  • Młody, 15-osobowy zespół sprzedażowy z ambitnymi, ale realistycznymi celami, wspieranymi przez ducha zespołu, otwartą komunikację oraz przyjemną atmosferę pracy, 
  • Możliwość doskonalenia umiejętności interpersonalnych, 
  • Inne – zobacz: www.btc.com.pl/kariera/swiadczenia 

 

Nasze wymagania: 

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane kierunki ścisłe lub zarządzanie/marketing, informatyka 
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych
  • Umiejętność sprzedaży (poparte doświadczeniem, min. 1 rok)
  • Systematyczność, rzetelność oraz otwartość na rozwój, 
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, nastawienie na cel, zorganizowanie, wysoka kultura osobista. 

 

Jeśli nie posiadasz doświadczenia we wszystkich wskazanych obszarach – wyślij swoją aplikację, a na pewno rozważymy Twoją kandydaturę! 

 

Co musisz teraz zrobić? 


Jeśli interesuje Cię to stanowisko, wyślij swoją aplikację (CV) na adres: praca@btc.com.pl w tytule podając numer referencyjny „SWPS 10/2024”. 

 

Sprawdź podobne oferty pracy

Ekspert/ Ekspertka ds. Marketplace

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Lubień
Baselinker
Marketplace
Apilo
Nowa

Specjalista/ka ds. Wizualizacji i Merchandisingu

Nowa
Empik
Warszawa
komunikacja
Nowa

Specjalista ds. Zakupów

Nowa
DOZ S.A.
Warszawa
sprzedaż
Microsoft Office
Handel
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta (branża motoryzacyjna)

Nowa
1 196 - 1 587 usd
BDCPro
Warszawa
język polski
Nowa

Mobilny Specjalista ds. Reklamacji

Nowa
Nasz Prąd S.A.
Kielce
prawo jazdy kat. B
Nowa