Burson (daw. Hill & Knowlton) to globalny lider w dziedzinie komunikacji. Dzięki kreatywności wysoce wyspecjalizowanych zespołów oraz wiodącym w branży technologiom oferujemy naszym klientom nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji. Wspieramy ich także we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań oraz procesie wychodzenia na pozycje liderów. Burson jest agencją działającą w ramach WPP (NYSE: WPP), grupy zajmującej się kreatywną transformacją. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bursonglobal.com
Opis stanowiska:
Consumer Practice stanowi serce komunikacji konsumenckiej dla klientów, z którymi współpracujemy przy kreowaniu unikalnych kampanii komunikacyjnych i budowaniu trwałych relacji z ich odbiorcami. Nasz zespół pracuje z renomowanymi klientami, a wśród nich znajdują się giganci rynkowi, których nazwy rozbrzmiewają na całym świecie.
To nie tylko praca – to również pasja do śledzenia najnowszych trendów i bycie na bieżąco z tym, co w trawie piszczy. Szukamy osób z zamiłowaniem do komunikacji i wysoko rozwiniętymi umiejętnościami budowania relacji. Kreatywność, lekkie pióro oraz zainteresowanie nie tylko postami na social mediach, ale także mediami lifestyle’owymi, to cechy, których wypatrujemy.
Jeśli powyższy opis charakteryzuje Ciebie, a dodatkowo interesuje Cię praca na projektach, które realnie wpływają na zachowania i postawy konsumentów – zapraszamy do nas!
Oferujemy:
👉 Pracę w jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce i na świecie
👉 Zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę umowy (o pracę / zlecenia / B2B)
👉 Hybrydowy model pracy (biuro w Warszawie). Dopuszczamy możliwość pracy 100% zdalnej
👉 Dostęp do pakietu narzędzi generative AI (abonament na najnowsze wersje najpopularniejszych rozwiązań)
👉 Medicover
👉 Platformę benefitową z kafeterią (w tym Medicover Sport)
👉 Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w ramach globalnych i lokalnych szkoleń
👉 Wsparcie Twojego dobrostanu psychicznego.
👉 Program doceniania pracowników Aplauz, gdzie co kwartał do wygrania bonusy w trzech kategoriach
👉 5000-6000 PLN/mieś.
Zakres obowiązków:
⭐Realizacja działań dla klientów agencji z branży m.in. retail, automotive, e-commerce (monitoring mediów, tworzenie tekstów, pomoc przy organizacji wydarzeń dla klientów, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, wycena działań i kontakt z podwykonawcami)
⭐Przygotowywanie harmonogramów publikacji
⭐Bieżąca analiza otoczenia medialnego, research
⭐Budowanie relacji i współpraca z influencerami, dziennikarzami, liderami opinii
⭐Codzienny kontakt z klientami w zakresie bieżącej realizacji projektów
⭐Wsparcie zespołu w działaniach z zakresu business development
Nasze wymagania:
✔️ Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
✔️Minimum rok doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji / public relations (doświadczenie po stronie agencji PR będzie dodatkowym atutem)
✔️Doświadczenie w tworzeniu treści do mediów (tradycyjnych i online) i na social media
✔️Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny
✔️Umiejętność analizowania informacji i wyciągania z nich wniosków
✔️Dobra znajomość rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów lifestylowych
✔️Zainteresowanie komunikacją i aktualnymi trendami, znajomość kanałów social media
Jak wygląda proces rekrutacji:
Poznaj swoich menadżerów:
W Burson różnorodność, równość i integracja to nie tylko wartości – to strategiczne imperatywy, budujące naszą przyszłość w branży opartej na sztuce rozumienia, współpracy i rozwijania relacji. Wierzymy, że różnorodność talentów gwarantuje odważne pomysły i konstruktywny dialog, wspiera innowacje i kreatywność. To właśnie ona pozwala nam na nieustanny rozwój i świadczenie usług najwyższej jakości.
Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy