Burson (daw. Hill & Knowlton) to globalny lider w dziedzinie komunikacji. Dzięki kreatywności wysoce wyspecjalizowanych zespołów oraz wiodącym w branży technologiom oferujemy naszym klientom nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji. Wspieramy ich także we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań oraz procesie wychodzenia na pozycje liderów. Burson jest agencją działającą w ramach WPP (NYSE: WPP), grupy zajmującej się kreatywną transformacją. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bursonglobal.com
Opis stanowiska:
W ramach działu Corporate Practice tworzymy strategie komunikacji korporacyjnej dla klientów m.in. z sektora zdrowia, energetyki, nieruchomości, e-commerce, przemysłu i motoryzacji, budując silne marki i realnie wpływając na rynek. Poszukujemy osoby z kilkuletnim doświadczeniem i wiedzą w medycynie i zdrowiu, która ma dobre rozpoznanie mediów zdrowotnych (w tym relacje z dziennikarzami z sektora), zna system ochrony zdrowia i wie, co się aktualnie dzieje w sektorze.
Jeśli potrafisz przekuć wiedzę na angażujące treści i skuteczne działania, szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do Burson – największej agencji PR na świecie!
Oferujemy:
👉 Pracę w jednej z największych i najbardziej utytułowanych agencji PR w Polsce i na świecie
👉 Zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę umowy (o pracę / zlecenia / B2B)
👉 Hybrydowy model pracy (biuro w Warszawie). Dopuszczamy możliwość pracy 100% zdalnej
👉 Dostęp do pakietu narzędzi generative AI (abonament na najnowsze wersje najpopularniejszych rozwiązań)
👉 Medicover
👉 Platformę benefitową z kafeterią (w tym Medicover Sport)
👉 Jasną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w ramach globalnych i lokalnych szkoleń
👉 Wsparcie Twojego dobrostanu psychicznego.
👉 Program doceniania pracowników Aplauz, gdzie co kwartał do wygrania bonusy w trzech kategoriach
👉 7500 – 10000 PLN/mies. – wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia i dopasowanego do niego stanowiska
Zakres obowiązków:
⭐Pełnienie funkcji Client Leada dla wybranych projektów i planowanie pracy zespołów projektowych
⭐Realizacja działań na rzecz klientów z sektora healthcare (monitoring mediów, tworzenie tekstów, kontakt z mediami, organizacja spotkań prasowych i innych eventów, wyszukiwanie okazji do pozycjonowania klientów w mediach, przygotowywanie rekomendacji dla klientów, kontakt z podwykonawcami)
⭐Aktywny udział w tworzeniu strategii komunikacji
⭐Opracowywanie raportów i analiz danych
⭐Przygotowywanie ofert przetargowych i działania z zakresu business development
⭐Budowanie relacji i współpraca z dziennikarzami, liderami opinii i ekspertami
Nasze wymagania:
✔️ Wykształcenie wyższe
✔️Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji / public relations (doświadczenie po stronie agencji PR będzie dodatkowym atutem)
✔️Bardzo dobra znajomość rynku mediów, ze szczególnym uwzględnieniem mediów o tematyce zdrowotnej (zdrowie, medycyna, farmacja)
✔️Doświadczenie w tworzeniu treści do mediów (tradycyjnych i online)
✔️Umiejętność i łatwość tworzenia tekstów w języku polskim i angielskim
✔️Proaktywna postawa - wychodzenie z inicjatywą do klienta i do zespołu
✔️Umiejętność analizowania informacji i wyciągania z nich wniosków
✔️Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2) - warunek konieczny, poziom językowy sprawdzamy podczas rozmowy rekrutacyjnej
Jak wygląda proces rekrutacji:
Poznaj swojego managera:
Alicja Lewandowska-Wolińska, Managing Director
W Burson różnorodność, równość i integracja to nie tylko wartości – to strategiczne imperatywy, budujące naszą przyszłość w branży opartej na sztuce rozumienia, współpracy i rozwijania relacji. Wierzymy, że różnorodność talentów gwarantuje odważne pomysły i konstruktywny dialog, wspiera innowacje i kreatywność. To właśnie ona pozwala nam na nieustanny rozwój i świadczenie usług najwyższej jakości.
Brutto miesięcznie - Dowolna
Sprawdź podobne oferty pracy